Skip to main content

Afgelopen woensdag mail gekregen dat er een kado klaar ligt. Gekozen voor pluspakket. Zou volgende werkdag bevestingsmail krijgen. Tot nu toe deze mail nog niet ontvangen 

 

Was dat een officiële mail van KPN? Wat was de afzender?


Campange@kpn.com, werd door gelinkt naar kpn website


Campagne@kpn.com bedoel ik

 


Een KPN medewerker moet hier maar even naar kijken. Maar het klinkt mij een beetje raar in de oren. KPN speelt zomaar niet voor sinterklaas. U heeft op de link geklikt in de mail? En vervolgens ingelogd? Dit is een manier van criminelen om achter uw KPN id gebruikersnaam en wachtwoord te komen. 


Beste @A.c. bogaards,

Ik denk dat je in handen bent gekomen van criminele, zou je zo spoedig mogelijk jou wachtwoord willen wijzigen, en ik geef dit door aan een KPN moderator. 


Reeds contact gehad met kpn. Is wel degelijk legitieme mail van hen

 


Hoi @A.c. bogaards. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij aangeven dat deze mail wel bij ons wegkomt. Hebben zij ook aangegeven waarom je geen bevestiging hebt ontvangen en wanneer je het Pluspakket krijgt?

 


Hoi @A.c. bogaards. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij aangeven dat deze mail wel bij ons wegkomt. Hebben zij ook aangegeven waarom je geen bevestiging hebt ontvangen en wanneer je het Pluspakket krijgt?

Hi Vikash, nee nog niet, wel contactgegevens van de juiste afdeling gekregen.  Die heb ik gemaild, wacht nu op hun r reactie 


Laat je ons weten hoe het afloopt? Als wij nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!