Skip to main content

Zojuist kreeg ik een mail met tijdelijke entertainment deals. Ik kon HBO gratis 3 maanden proberen of kiezen voor ESPN, of korting op Viaplay.. Dit klonk als muziek in mijn oren dus ik heb via de link ingelogd op mijnkpn. Nu wilde ik graag gebruik maken van 3 maanden gratis ESPN, dit stond niet als optie aangegeven, ik kon wel voor HBO kiezen. 

Gebeld met de klantenservice en wat bleek; ESPN kan ik 3 maanden gratis kijken, maar dan zit er meteen een verlening van mijn contract aan vast. In de mail wordt duidelijk geschreven over proberen en niet over een contractverlenging... 

De dame van de klantenservice bleef herhalen dat de keuze bij mij ligt, wist niets van een mail maar verlengen van contract was de enige optie op korting. Zodoende hier de vraag, want dit lijkt op misleiding.. 

 

Het zou kunnen dat je nog een heel oud abonnement hebt waar dat niet aan toegevoegd kan worden. Ben wel benieuwd hie het abonnement heet. Kan je zien op de factuur. 


Nee, ik ben pas een jaar klant, dus dat kan niet. :)

 


Opgelost! Ik heb ESPN verwijderd, na bevestiging opnieuw ingelogd en kon nu met korting opnieuw afsluiten. 

Wel heel slordig dat e klantenservice dit niet weet en je dus een contractverlenging probeerde aan te smeren... 


@RGOS 

Dat is wel heel erg vreemd dat je dan een nieuw contract krijgt.

Ik denk dat ze bedoelde dat je dan een jaar aan ESPN vastzit.

Kan me namelijk niet voorstellen dat je bij een Entertainment pakket het KPN abonnement wordt aangepast. 

 

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het ook voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Ha @RGOS, welkom! Je had ESPN al aan staan, begrijp ik? Dan kon de korting daar inderdaad niet op. Fijn dat je het nu alsnog zo geregeld hebt! 

Dat wat de collega van de klantenservice aangaf, namelijk dat je het wel kan bij verlenging, klopt. Maar dat is inderdaad een andere actie en staat los van deze. Mijn excuses dat dit niet duidelijk is uitgelegd!