Skip to main content
Beantwoord

Marmitek ir control 8

  • June 17, 2020
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Hallo, Ik wil mijn apparatuur in een kast bedienen, vandaar dus aangeschaft de Marmitek.

Nu werk mijn KPN Arris niet graag advies...

Beste antwoord door Frans118

Hi,

 

Klopt ik heb beugeltje gemaakt voor Arris, deze onder mijn kast gezet en klaar is clara.

 

Voordeel, Ik zie nog steeds mijn Arris en eventuele foutmeldingen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 25, 2020

Hi @Frans118, welkom. Excuses voor de late reactie. Waar loop je precies tegenaan? Je bedoelt dat die Marmitek niet werkt? Dus je kunt niet van zender wisselen zodra de tv-ontvanger in de kast hebt gezet?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2020

Het IR-oog op de Arris 2952 zit rechts. Precies tussen de cijferdisplay en het hd ledje.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 30, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @Frans118 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 30, 2020

Hi,

 

Klopt ik heb beugeltje gemaakt voor Arris, deze onder mijn kast gezet en klaar is clara.

 

Voordeel, Ik zie nog steeds mijn Arris en eventuele foutmeldingen. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 30, 2020

Hi,

 

Klopt ik heb beugeltje gemaakt voor Arris, deze onder mijn kast gezet en klaar is clara.

 

Voordeel, Ik zie nog steeds mijn Arris en eventuele foutmeldingen. 

Wat ingenieus. Bedankt dat je het nog even laat weten!