Skip to main content
Beantwoord

Max aantal tv ontvangers

  • November 9, 2019
  • 14 reacties
  • 597 keer bekeken

Ik heb ook een melding dat er al het maximum aan tv ontvangers op mijn abonnement staat.

Ik heb vanmiddag de oude waarvan de software niet meer goed update ingeruild voor een nieuwe,

Nu ik de nieuwe wil activeren lukt dit niet. wat nu?

 

Beste antwoord door moon1969tomorrow

het is inmiddels door iemand van de chat kpn een oplossing gekomen! dank jullie wel voor de info! een fijne avond, groet 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 9, 2019

Alle kastjes komen rechtstreeks bij KPN vandaan? Niet van marktplaats?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2019

Hi Moon, welkom hier. 

Dan moet er in dit geval de oude worden losgekoppeld. Heb je voor mij de 3 serienummers van je huidige ontvangers? Dit mag in een privébericht samen met je postcode en huisnummer. 

Ik hoor graag van je. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 9, 2019

Lijkt me dat de oude netjes ingeleverd is, toen de nieuwe opgehaald werd bij het post nl pakketpunt.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2019

Lijkt me dat de oude netjes ingeleverd is, toen de nieuwe opgehaald werd bij het post nl pakketpunt.

Dat lijkt mij ook, wat bedoel je hiermee? 


de kastjes komen bij kpn vandaan, het oude kastje heb ik bij kpn ingeleverd en er een nieuwe voor terug gekregen, maar ik wist niet dat ik de oude moest ‘afmelden’  of iets dergelijks

 

hoe kan ik met iemand persoonlijk even kletsen?

het is de eerste keer dat ik van dit medium gebruik maak.

  


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 9, 2019

Lijkt me dat de oude netjes ingeleverd is, toen de nieuwe opgehaald werd bij het post nl pakketpunt.

Dat lijkt mij ook, wat bedoel je hiermee? 

Als je de oude ingeleverd hebt, kan je em niet meer loskoppelen. In de zin van: stekker eruit halen. :blush: Maar ik zit me nu te bedenken: je bedoelde loskoppelen in het systeem bij KPN? :thinking:


ha ha ik bedoel ik had eerst twee tv ontvangers die het deden, dus twee ontvangers die bij het abonnement geregistreerd zijn. en nu is er een ander apparaat toegevoegd en dat lukt niet want als ik op de tv het abbonnementennummer en serienummer en pincode in lukt het niet om verder te gaan omdat we dan aan het ‘maximum’  zitten  / fout code 64


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2019

Als je de oude ingeleverd hebt, kan je em niet meer loskoppelen. In de zin van: stekker eruit halen. :blush: Maar ik zit me nu te bedenken: je bedoelde loskoppelen in het systeem bij KPN? :thinking:

Ik raakte ook even in de war, maar dat bedoelde ik inderdaad. ;)

 

ha ha ik bedoel ik had eerst twee tv ontvangers die het deden, dus twee ontvangers die bij het abonnement geregistreerd zijn. en nu is er een ander apparaat toegevoegd en dat lukt niet want als ik op de tv het abbonnementennummer en serienummer en pincode in lukt het niet om verder te gaan omdat we dan aan het ‘maximum’  zitten  / fout code 64

Hoe kom je aan die 3e? Via ons erbij besteld of ergens los gekocht/geleend? Dan gaat het namelijk niet werken omdat je per ontvanger en de zendrechten per ontvanger betaalt. 


via jullie in de kpn winkel


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 9, 2019

het is inmiddels door iemand van de chat kpn een oplossing gekomen! dank jullie wel voor de info! een fijne avond, groet 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2019

Dan is het wel via ons en hoort te werken, fijn ook om te lezen dat het nu werkt. :) Graag gedaan uiteraard. 


  • Nieuwkomer
  • April 13, 2020

Hallo.. Ik heb precies hetzelfde probleem.. De oude ingeleverd en de nieuwe meegekregen.. En nu doet niets het meer.. Je capaciteit is al verbruikt... Nou mooi is dat.. Service gebeld... Wordt de verbinding verbroken.. Zoek maar op het internet.. Code - 64.ik kom er niet neer uit...pfff..


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 14, 2020

Als je belt: geen vraag inspreken. Gewoon niets zeggen. Of zeg "medewerker". Dan krijg je een mens aan de telefoon. 


  • Nieuwkomer
  • April 14, 2020

Hallo.. Ik heb inmiddels iemand aan de telefoon gehad en het is met hulp prima opgelost.... Top