Skip to main content

Ik heb vandaag geprobeerd mijn ontvanger om te zetten, maar krijg ik de melding maximaal aantal ontvangers bereikt. Volgens de instellingen zou ik 6 ontvangers kunnen gebruiken.
Kunnen alle oude ontvangers verwijderd worden?

Hallo @Nick1964 hoeveel ontvangers heb je dan werkelijk binnen je abonnement en voor hoeveel ontvangers betaal je?

Het maximum aantal ontvangers heeft te maken met de maximale internetsnelheid die je thuis kunt behalen, hoe lager de snelheid, hoe minder beschikbare ontvangers.


Waarom zulke grote schreeuwende letters?

Met normale letters helpen wij je ook graag.😉

(Is aangepast zag ik net)😊

 

Wat voor een aansluiting heb je?

Glas of koper?

 

Hoeveel KPN tv ontvangers heb je momenteel?

Welk abonnement heb je momenteel? 

 

Als je een Smart tv hebt, kan je ook via de app van KPN op de Smart kijken.

Beeldkwaliteit is dan wel iets lager.

 

Tip:

Gebruik, als het even kan, nooit een DVS.

Een DVS is een draadloze verbinding hulpstuk om via het 230 volt netwerk data te verzenden.

Ze gebruiken heel veel energie (volksmond stroom) en door de grote verstoring op het net heb je veel storing met IPTV.

 

In dat geval kan je beter overstappen op KPN tv+

Dan krijg je de DIW7022 en die kan via WIFI werken.😉

 

@Nick1964

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 


Heb 1 ontvanger in mijn abonnement, maar had al die tijd mijn oude ontvanger van voor de overstap in gebruik. Apps zoals Videoland en Prime Video waren supertraag, kon ze niet op pauze zetten en liep continu vast. Dus wilde mijn originele/nieuwe ontvanger aansluiten. Bij abb code invoeren een melding.

 

@Joop, Sorry voor de grote letters, dat kwam door knippen en plakken. Maar het zijn geen hoofdletters, dus het is niet SCHREEUWEN. En bij toeval: voor mensen met een leesbril is het ideaal.


@Nick1964 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

En welk abonnement heb je?

Wat is jouw echte downloadsnelheid?

 

En bedankt voor het aanpassen van de letters.😉


Arcadyan HMB2260

50Mbit down/5 up

53,4Mbps/22,3 up volgens Speedtest

 

P.S. Ik heb de letters niet aangepast, zal wel vanzelf gegaan zijn.


@Nick1964

 

Met 50 Mb/s op koper kan je, helaas, geen 6 KPN tv decoders krijgen.

Ik denk hooguit 2 stuks. 

 

Arcadyan HMB2260 is al een oud beestje.

Mischien is het nieuwe abonnement KPN tv+ iets voor jou?

Met 2 decodes DIW7022 betaal je dan € 60,- per maand (als ik het goed heb, kan het voor koper niet vinden, helaas).

Zie ook hier.


 

 

@Joop, Sorry voor de grote letters, dat kwam door knippen en plakken. Maar het zijn geen hoofdletters, dus het is niet SCHREEUWEN. En bij toeval: voor mensen met een leesbril is het ideaal.

Grote letters of hoofdletters en veel uitroeptekens wordt op het forum gezien als schreeuwen vandaar de vraag van @joop2011 

 


Hallo @joop2011 er is geen prijsverschil tussen koper en en glas, ook nooit geweest.

 


Hallo @joop2011 er is geen prijsverschil tussen koper en en glas, ook nooit geweest.

 

Jazeker wel geweest.

Dat was ook de reden van de komst van de HD glas kanalen, om het prijsverschil iets te compenseren. 

Maar is er al jaren geen verschil meer dacht ik.

 

Alleen als je als koperklant kijkt en ziet 100/100 staat dat toch wel een beetje raar.

Maar hopelijk hebben we straks niet veel koperklanten meer.

Er wordt in een hoog tempo glasvezel aangelegd. 


Hoi @Nick1964, als ht nog nodig is, om jouw itv gegevens op te schonen qua aantal tv-ontvangers, vul dan even jouw forumprofiel in. Kan ik daarna voor je aan de slag. 


Hallo Jeroen, forum profiel is inmiddels up to date. Arcadyan ontvanger geeft nu helemaal geen beeld meer, hier heb ik vandaag over gebeld, een nieuwe/andere is al naar mij onderweg. De oude wordt teruggezonden.

Graag beide ontvangers Arcadyan en Arris verwijderen, als dat nog niet gedaan is.. Morgen wordt de nieuwe toegevoegd.

Bij voorbaat dank.


Jouw tv-abonnement is volledig opgeschoond @Nick1964. je kunt dan nu of straks de aanwezige tv-ontvanger(s) aanmelden met de abonnementsgegevens. 


Helemaal geweldig. Thanks 👍👍