Skip to main content
Beantwoord

Maximaal aantal ontvangers bereikt

  • March 16, 2020
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb 2 nieuwe ontvangers en de oude mogen afgemeld worden. Hoe krijg ik dit geregeld?

Beste antwoord door Natasja

Dag @Leon Smeets. Van harte welkom hier. Ik kan de oude tv-ontvangers voor je afmelden. Heb je voor mij de serienummers van je oude tv-ontvangers in een privébericht? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • March 16, 2020

Hallo @Leon Smeets,
Heb je recent je abonnement aangepast? Bijvoorbeeld voor 2 nieuwe 4K ontvangers? Dan zal je moeten wachten met aansluiten tot de opgegeven startdatum in de email die je van KPN hebt gekregen. 

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Dag @Leon Smeets. Van harte welkom hier. Ik kan de oude tv-ontvangers voor je afmelden. Heb je voor mij de serienummers van je oude tv-ontvangers in een privébericht? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Hallo @Leon Smeets. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Zijn de oude tv-ontvangers inmiddels (via een andere weg) voor je afgemeld? Mocht je mijn hulp nog ergens bij nodig hebben, dan lees ik het graag.