Skip to main content
Beantwoord

maximum aantal tv ontvangers na vervanging

  • March 23, 2020
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Hoi,

Vandaag heb ik twee oude Motorola tv ontvangers omgeruild voor twee nieuwe arcadyan tv ontvangers. Bij activeren geeft de ontvanger aan dat het maximum aantal tv ontvangers bereikt is. Is het wellicht mogelijk om de oude tv ontvangers af te melden? 

Bij voorbaat dank.

Groet, Stef

Beste antwoord door Stef Ponsioen

Bart, dank voor je reactie. Ik ben reeds telefonisch geholpen. Vriendelijke groet,

Stef Ponsioen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

We gaan met je meekijken, @Stef Ponsioen Kun je je Forum Profiel aanvullen met je postcode / huisnummer, je klantnummer en de serienummers van je oude ontvangers? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 23, 2020

Bart, dank voor je reactie. Ik ben reeds telefonisch geholpen. Vriendelijke groet,

Stef Ponsioen


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Goed om te horen, @Stef Ponsioen Dank voor de terugkoppeling! 


  • March 23, 2020

Ik wist niet dat er nog nieuwe

Arcadyans worden verstrekt door KPN?