Skip to main content

Welke knop moet ik gebruiken als ik meer info wil zien over een bepaald programma?

De blauwe of gele knop werken niet.

Ik was bij telfort gewend dat ik de blauwe knop moest gebruiken voor meer info.

Als ik daar nu op druk krijg ik een zoekscherm waar ik niets aan heb.

Met de gele knop krijg ik ook dat zoekscherm.

Goedemiddag @Wvdhoek, als je tijdens het tv kijken zelf op de gele knop drukt dan komt de minigids/programma infobalk onderin beeld te voorschijn, druk je dan nogmaals op de "gele knop" dan komt het scherm met programma info te voorschijn. Zit je echter in de volledige gids en druk je op de gele knop dan spring je inderdaad naar het zoekscherm. 

 


Het lijkt me nou net zo handig om vóórdat ik begin te kijken meer info via de gids te kunnen zien, niet terwijl ik al aan het kijken ben.

 


Het lijkt me nou net zo handig om vóórdat ik begin te kijken meer info via de gids te kunnen zien, niet terwijl ik al aan het kijken ben.

Daarvoor druk ik op de OK knop als je in de gids bent. Dan krijg een inhoudsopgave van het geselecteerde programma te zien.

Nota Bene: Als je ingesteld hebt dat je met de OK knop v.u. de gids direct naar tv kijken gaat, dan werkt dat niet voor het al lopende programma. Alleen daarvoor en toekomstige.
Aangezien de play/pauze knop in de gids ook de functie heeft om (onder nu) direct naar het gekozen programma te gaan kijken, heb ik de OK knop juist niet ingesteld op '’direct naar programma gaan'’.


Bedankt peter.

Daar kan ik wel wat mee