Skip to main content

ik heb 2 extra oude tv ontvangers waar ik 5,- pmnd voor betaal. hier heb ik 32 zenders op.

ik zie dat men tegenwoordig voor hetzelfde bedrag 4k tv ontvangers erbij krijgen voor hetzelfde bedrag dus meer zenders hebben. 

ik zou dus graag die oude willen omruilen voor die nieuwe.

kunnen jullie dit voor mij regelen?

*Admin: titel aangepast

 

Welke ontvangers zijn het die je hebt?

Op elke ontvanger behoor je de zenders te krijgen die bij je pakket horen, de 4k heeft als enige extra dat er 4 zenders in 4k extra worden weergegeven als je het 4k pakket afneemt.


Hoi @Dannygr 
De 4K ontvangers krijg je alleen bij een 4k abonnement zoals @Doornekamp33 ook al zegt.
Dat abonnement is 2,50 p maand duurder als je het husselabonnement hebt.
Heb je die niet dan moet je omschakelen naar het husselabonnement.


... de 4k heeft als enige extra dat er 4 zenders in 4k extra worden weergegeven als je het 4k pakket afneemt.

Het "4K" pakket bevat drie 4K zenders en één HD - HDR zender.


En die zenders worden nauwelijks bekeken (uitzonderingen daargelaten). Maar je krijgt er wel de modernste (en best leverbare) ontvanger voor terug. 


ik heb 2 extra oude tv ontvangers waar ik 5,- pmnd voor betaal. hier heb ik 32 zenders op.

 

 

Hallo @Dannygr ,

Gelet op het door jou genoemde aantal van 32 zenders gaat het waarschijnlijk om Digitenne-ontvangers. 
 

Je kunt in MijnKPN kijken of je daar een extra iTV-ontvanger kunt aanvragen. Je kunt daar dan ook een Digitenne-ontvanger verwijderen. 
 

Maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om meerdere iTV-ontvangers aan te vragen. Dat is afhankelijk van de internet-capaciteit. Daarnaast krijg je ook niet zomaar een 4K-ontvanger. Daarvoor moet je overstappen op KPN Hussel met als aanvulling het 4K-pakket. En daar betaal je dan een extra toeslag op van 2,50 per maand. En dat voor vier extra zenders. 


... de 4k heeft als enige extra dat er 4 zenders in 4k extra worden weergegeven als je het 4k pakket afneemt.

Het "4K" pakket bevat drie 4K zenders en één HD - HDR zender.

Had geen zin om mijn bericht langer te maken naar:

“je krijgt dan  3 4k en 1 surogaat 4k zender die je toch eigenlijk op waarschijnlijk 1 na nooit kijkt”


Twee-en-dertig zenders?? Dan zijn dat Digitenne-ontvangers, @Dannygr .
Ontvanger type ZXV 7200 of RBX 2800 dus. 32 is het maximum met Digitenne.

N.B. als je nog een zenderscan doet zou je op 34 NPO 2 Extra (HD) moeten krijgen.

Heb je ook (?) Interactieve TV. Dan kun je extra ITV ontvangers huren. Ook voor € 5 per maand per stuk. Die Digitennes kun je dan beëindigen. Maar dan moet je internetaansluiting wel voldoende snelheid hebben. Mogelijk zijn de extra ontvangers juist Digitenne omdat het aan voldoende snelheid voor meer dan 1 ITV ontvanger ontbreekt.

Wat geeft een speedtest?

Je kunt wisselen van ontvangers regelen via MijnKPN. Daar is het mogelijke aantal ITV ontvangers ook begrensd n.a.v. de snelheid op je adres.