Skip to main content

Vanavond 4 x verschillende " storingen" zodat ik geen televisie kan kijken.

Dit was de eerste

Daarna had ik alleen het logo van KPN in beeld en geluid. 

Daarna kwam : geen signaal controleer de internetkabaal.

Uiteindelijk televisie maar die viel plotseling op zwart geen beeld en geluid. Dit herstelde zich zelf

Wie herkent dit

Hoi @Geertje.67, gelukkig herstelde dit zich weer. 

Klinkt als een kleine verstoring. Kan zo niet verklaren wat er aan de hand was. Hopelijk komt het niet weer voor. 

Mocht je toch nog wel weer eens wat ervaren, laat het dan weten. 


Beste Bart_Z

Dank u wel voor uw reactie. 

Ik heb haast iedere avond wel een of andere " storing " waardoor ik niet direct of continu televisie kan kijken.

Ik zou door KPN teruggebeld worden maar dit is na ongeveer 14 dagen  nog steeds niet gebeurd.

Op een mailtje wordt ook niet gereageerd


Het gaat dus veel vaker mis. Dat is niet goed. 

Kun je vertellen welk modem je hebt?

En hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? Draadloos of via de kabel?
En heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Hoe gaat het daarna?


Beste Bart_z

Ik heb in juli 1 monteur en 2 experts over de vloer gehad Ook heb ik een nieuwe modem en tv box ontvangen deze  geïnstalleerd door de monteur.Tv box is  up to date en,de modem heeft een paar weken geleden nog een " grote reset"( bewoording klantenservice) gehad. De tv box heeft ook al een reset gekregen. 

Heeft u mijn andere berichten/ reacties op het forum gelezen?


Ik heb niet alles gelezen. Staat ook in meerdere topics zie ik. Makkelijker omdat centraal in een topic te houden. 
In ieder geval gaat er veel mis en is er al veel geprobeerd. Maar helaas nog geen oplossing. Ik kijk graag nog eens mee wat ik hier in kan betekenen. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik mee. 


Waarom wilt u  dat ik dat mijn persoonlijke gegevens invul?

Kan dit ook op een andere manier?


Waarom wilt u  dat ik dat mijn persoonlijke gegevens invul?

Kan dit ook op een andere manier?

Die gegevens heeft hij nodig om je te kunnen helpen. De gegevens waar in je profiel ‘privé’ achter staat, zijn niet zichtbaar voor andere forumgebruikers.

Andere manier is bellen met de klantenservice 0800-0402, die vragen dan wel om dezelfde gegevens, anders kunnen ook zij niets voor je doen.


Dag Carola49

Dank u wel voor uw reactie en uitleg


Ik ben in jouw verbinding gedoken. Er gaat ergens iets niet goed als ik de verbinding doormeet. Ik zie ook vele verbrekingen. 
Nu meet ik helemaal geen internet. Welke lampjes branden er in welke kleur op het modem?

Als is het snelste om nu even te bellen met 0800-0402 en aan te geven dat je last heb van een wegvallende verbinding. Ik vermoed dat er een monteur moet komen. 


Dat is dan vanmiddag geweest, na 13.30 uur ,als ik geen internet nodig heb trek ik de stekker eruit.Dit weten ze bij KPN ook  zo de  experts  die bij mij zijn geweest. 

Gisteravond begon het al weer bij het opstarten en na na 00.00 uur kon ik weer niet switchen 

Zojuist staat de televisie op rtl4 loop de kamer uit kom terug staat ie op het beginscherm op.npo 1🤔

 


Dan wil ik je aanraden om even te bellen met 0800-0402 als het probleem weer voordoet. Want als je de stekker eruit trekt kan ik je niet verder helpen. Ik kan dan jouw verbinding niet doormeten. En geen actie uitzetten of wat dan ook. 


Beste Bart_z, 

Dank u wel voor uw gedaante moeite


Graag gedaan. Ik vermoed dat er mee aan de hand is. Hoop dat het snel opgelost is.