Skip to main content

Ik wil mijn dochter zelf laten inloggen op KPN TV app zonder dat ze mijn wachtwoord gebruikt. Kan ik voor haar een eigen gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken waarmee ze kan inloggen?

@Thieu77 

Helaas is dat niet mogelijk. 


Hallo @Thieu77, je kunt slechts met 1 en hetzelfde wachtwoord en bijbehorende gebruikersnaam inloggen op de KPN TV app. Je kunt er wel voor kiezen om in te loggen met het abonnementsnummer en pincode voor TV van KPN in plaats van gebruikersnaam en wachtwoord. 


Is het gebruik van de app eigenlijk beveiligd tegen ongewenst delen? Of kan iedereen die je inlog gegevens heeft inloggen en gratis tv kijken? 


@Jeroen_dB Toch is wat @Thieu77 vraagt, een wens die ik al vaker op het forum voorbij heb zien komen. Vooral als het gaat om het beheer van opnames, is dit een wens die ik zelf ook nadrukkelijk heb. Zo had mijn vrouw laatst per ongeluk een serie van mij stopgezet. Balen dus.

Het zou mooi zijn als kpn gaat onderzoeken of dit mogelijk gemaakt kan worden.


Wil je ze geen toegang tot je KPN Account (kpn id) geven?

Laat ze dan inloggen met itv abonnementsnummer (14 cijfers) en de itv pin.

Als jij dat zelf doet op haar telefoon in de app zal ze zelfs niet de pin kunnen achterhalen.


Allen: dank voor jullie reacties en goede tips! 


@Jeroen_dB Is het gebruik van de app eigenlijk beveiligd tegen ongewenst delen? Of kan iedereen die je inlog gegevens heeft inloggen en gratis tv kijken? 


Er is een maximum op het aantal apparaten dat je kunt aanmelden.Â