Skip to main content

ik krijg meerdere keren per maand std zap 01 . Na een herstart is het probleem voorbij. Dit kost wel iedere keer tijd en is niet gebruiksvriendelijk. Hoe kan ik dit  definitief oplossen?

Zie hier voor de betekenis van deze foutmelding.

 

  1. Welke KPN tv decoder heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen)
  3. Heb je koper of glasvezel (in geval van koper, wat is jouw echte downloadsnelheid). 

1)VIP2952

2)Box12

3)glasvezel

 


Zit er een DVS of Switch tussen? 


Switch

 


@Frankty 

Welke switch?

Want deze moet IGMP Snooping ondersteunen, anders heb je problemen met de KPN tv decoder. 


De switch is volgens mij een aantal jaren geleden door KPN geleverd bij de nieuwe TV decoder. Ik mag dan toch verwachten dat deze switch geen problemen geeft?
HPV1405-5


De switch is volgens mij een aantal jaren geleden door KPN geleverd bij de nieuwe TV decoder. Ik mag dan toch verwachten dat deze switch geen problemen geeft?
HPV1405-5

 

Dat is een oudje en wordt niet meer door KPN geleverd.

Deze heeft geen IGMP snooping en dat is voor de KPN tv decoders heel erg belangrijk.

 

Ik adviseer om hem te vervangen door bijvoorbeeld de Netgear GS105E (die E is heel erg belangrijk, want die E geeft aan dat hij IGMP snooping heeft.

Je kan hem o.a. bij KPN kopen, zie hier.


Reageer