Skip to main content

Zoals de titel al vermeld. Er Stonden meerdere onbekende gebruikers op mijn ITV account. Hoe is dat mogelijk? 

Misschien heeft iemand anders het wachtwoord van uw MijnKPN account geraden? Wijzig dat wachtwoord eens. Maakt er iets van minimaal 20 tekens lang van. Met hoofdletters, kleine letters, cijfers en diverse vreemde tekens. 


Hergebruik wachtwoorden niet voor andere websites etc. Dus bijvoorbeeld voor Netflix een ander wachtwoord gebruiken dan voor je KPN-id  

Dus per functie 1 wachtwoord en datmagoOkeeNhelElanGeziNzIJnalS126vooRbeeld*
 

Of laat je apparaat een wachtwoord aanmaken. 
 

*toevoeging, heb je toevallig recent een andere KPN tv-ontvanger gekregen? @Box78 

 


Of laat je apparaat een wachtwoord aanmaken. 

Dat lijkt me beter ja…

Ik kom nog weleens bij mensen thuis. En zie zodoende nog wel eens welke wachtwoorden er zoal gebruikt worden. Het is soms echt schrikbarend. Enorm veel mensen gebruiken bijvoorbeeld de naam van hun partner of kinderen met de geboortedatum erachter. Iemand uit de naaste omgeving/buren kunnen die wachtwoorden echt enorm makkelijk raden. En dan lopen die mensen nog te schelden ook dat sommige websites een vreemd teken vereisen in het wachtwoord. Want dan weten ze niet meer of er een hekje of een sterretje aan het eind moet staan 😄


Welkom op het forum @Box78. Jouw iTV account kan alleen gebruikt worden als mensen erop ingelogd zijn. Het wijzigen van het wachtwoord naar iets anders, wat Nick en Anneke-Anna al noemen lijkt me ook het beste wat je kunt doen. Heb je dat al kunnen doen?