Thijs1963 schreef:
Ik lees hier niets over issues met het CEC protocol met name i.c.m. LG toestellen (zie mijn eerdere topics) (work a round stekker er uit)opnieuw stb starten (check of er in de bootloader een eco instelling onderwater toch runt)ondanks dat deze uit staat in user manuel in stb)
Als je hiervoor een eerder topic hebt, dan graag in dat topic hierover verder gaan, @Thijs1963. Dat maakt het gesprek een stuk makkelijker.
Thijs1963 schreef:
de zapsnelheid wat een bekend issue is blijft dramatische.
Wordt aan gewerkt.Ik zie dat je bekend bent met onze Product Updates. Hou die in de gaten. We hebben in de afgelopen updates al verbeteringen doorgevoerd aan de zapsnelheid en dat blijven we doen.
Thijs1963 schreef:
Het verwijderen van geplande programma's werkt totaal verwarrend te veel schermen door om een opname te cancelen. (dit moet net als in oude situatie met simpele handeling te doen zijn.
Rode knop op de afstandsbediening kun je hiervoor gebruiken, Thijs :) Dit kan sinds de update waar je al eerder een apart topic over aanmaakte. Ga op de aflevering of serie staan die je wilt verwijderen of annuleren en druk op de knop.
Thijs1963 schreef:
STB start te vaak op en blijft hangen in de bootloader (work a round stekker er uit)opnieuw stb starten
STB start op in Teletext app als men deze als laatst gebruikt (work a round stekker er uit)opnieuw stb starten
STB start op in KPN + modus en blijft hangen(work a round stekker er uit) opnieuw stb op starten
Opstarten op de laatst gebruikte app komt voor inderdaad. Je zou dan met de terugknop of de homeknop weer op het hoofdscherm moeten uitkomen. Dit is bij jou niet het geval?
Blijven hangen bij opstarten, dan ga ik toch denken aan dat de verbinding tussen TV+ Box en het internet niet optimaal is. Hoe is jouw TV+ Box aangesloten op het modem:
Bekabeld: rechtstreeks of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsset?
Wifi: rechtstreeks op de wifi van het modem (welk modem heb je) of gebruik je wifipunten (zo ja, welke)?
Thijs1963 schreef:
Het niet synchroon lopen van het geluid (work a round zappen van zender en terug)
Is bekend, wordt aan gewerkt.
Thijs1963 schreef:
Geluid te zacht of vervormd (check instelling maar ook is er een combinatie issue met ARC)
Als het geluid te zacht is kan het zijn dat het volume van de TV+ Box zelf te laag is. Je kunt via de spraakfunctie (de Google bolletjesknop) ‘Volume maximaal’ inspreken. Of ga naar Menu > Instellingen (wieltje) > Apparaat instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires. Kies de KPN afstandsbediening en open de optie ‘Bedien je tv met de KPN afstandsbediening. Kies dan voor automatisch of handmatig. Dit zet ook het volume van de TV+ Box (weer) op maximaal. Kan zijn dat, na het aanpassen hiervan, het geluid even wegvalt. Herstart de box dan even.