Skip to main content
Ik wil graag series opnemen, dus bijv. Iedere dag een bepaald huizen programma en dat dus als serie, dus de week erna ook enz.

Maar op dezelfde dagen wil ik ook bijv. deurwaarders UK opnemen ook dagelijks en als serie maar ook iedere zondag bijv MAFS op rtl4 en die is ook als serie maar dan 1x in de week. Wat gebeurt nu: de deurwaarders op rtl5 programeert hij gewoon niet!, kan je maar 2 series opnemen ofzo? Bij een andere provider had ik er zeker 8 lopen...
Goedemiddag @Ramona h, Om jouw vraag samen te vatten: Je wilt meerdere programma's opnemen als serie opname, maar het lukt je maar met twee programma's. Begrijp ik het zo goed? Je zou meer dan twee programma's kunnen instellen als serie opname. Deurwaarders op RTL5 programeert hij niet, daarom heb ik het even getest. Het lukt mij wel om dit programma als serie op te nemen. Zou je jouw tv-ontvanger eens willen resetten? In dit topic kun je lezen hoe je dit doet. Ik ben benieuwd of het na de reset wel lukt om meerdere programma's seriematig op te nemen.
Ga t straks uitproberen, bedankt alvast voor je reactie.
Ff terugkomend op mijn eigen reactie....was wat snel met antwoord nu ik er over nadenk...

gisteravond met een medewerker gechat van KPN, die vertelde mij dat o.a. de serie deurwaarders op rtl5 niet kàn worden opgenomen als serie en dat je dus iedere dag opnieuw dezelfde opname moet programmeren/instellen !

Zei vertelde ook dat dat met meerdere series het geval is maar welke wist ze niet, dat moest ik maar zelf uit proberen , gokken dus!



Ik zelf krijg m wel geprogrammeerd als serie maar hij neemt het gewoon niet op, en dat kun je alleen maar testen door de week als de serie daadwerkelijk op de buis is geweest Marina, niet in t weekend want dan loopt deze niet.

Maar nogmaals wel bedankt.

Ik hoop natuurlijk op nog meer antwoorden deze week en als het wél bij jou lukt na een paar dagen dan hoor ik het graag .

Ik ben trouwens pas van donderdag klant van KPN en de monteur heeft alles aangesloten, ik denk niet dat het kastje al gereset moet worden, maar ik probeer dat pas uit ná het paasweekend, stel dat ik straks geen zenders meer hèb!

You never know....😂
@Ramona h,

gisteravond met een medewerker gechat van KPN, die vertelde mij dat o.a. de serie deurwaarders op rtl5 niet kàn worden opgenomen als serie en dat je dus iedere dag opnieuw dezelfde opname moet programmeren/instellen !

Zei vertelde ook dat dat met meerdere series het geval is maar welke wist ze niet, dat moest ik maar zelf uit proberen , gokken dus!




Wat mijn collega heeft aangegeven in de chat klopt niet. Ik heb het namelijk getest. Ook jammer dat je zelf moet gokken bij welk programma het wel en niet kan. Als de optie serie opname bij het programma wordt aangegeven dan moet het ook werken. Ik ga in ieder geval aankomende week kijken of ik de opname ook kan afspelen We houden contact 🙂
Hoi @Ramona h, Heb je het alweer getest? Ik kan de aflevering van gisteravond van het programma Deurwaarders UK bekijken door mijn opname 🙂 Jij ook? Wist je dat je dit programma ook kan terugkijken als je het niet hebt opgenomen? Het werkt heel eenvoudig via de knoppen 'Gids' of 'Terugkijken' in het menu van Interactieve TV.



Programma’s terugkijken via het menu Terugkijken doe je als volgt:


  1. Selecteer ‘Terugkijken’ in het hoofdmenu
  2. Selecteer je de dag waarop het programma werd uitgezonden
  3. Navigeer naar de zender waarop het programma werd uitgezonden
  4. Selecteer je het programma dat je wilt terugkijken.

Hoi, ik heb t idd getest, de serie opname kan ik er nog steeds niet van maken, maar halverwege de week beginnen ze met een nieuwe serie(reeks) van deurwaarders, deze staan geprogrammeerd dus ff afwachten wat hij doet dan, dus volgende week heb je zeker een antwoord!
Ik wacht het rustig af @Ramona h. Tot die tijd kun je het programma in ieder geval bekijken via de optie terugkijken.
Hoi @Ramona h, We hebben geen contact meer gehad. Hoe gaat het nu met de opnames?
Tis nog steeds een probleem om deurwaarders achter elkaar op te nemen, als ik aangeef dat ik de serie als serie wil opnemen geeft hij ook geen blokje aan in de gids dat deze daadwerkelijk wordt opgenomen, wél als je alleen 1 aflevering doet in plannen. Dus ik moet erop gokken dat hij dat opneemt de hele week, en dat doet hij dus niet! Afgelopen week de 1e 3 dagen vd week heeft hij niks van die serie opgenomen dus knap waardeloos, en daar moet je dan normaal voor betalen.....

En dat terug kijken werkt alleen als je er ook tijd voor hebt door de weeks, daarom wil ik het opnemen en kunnen kijken wanneer t mij uitkomt en de reclame kunnen doorspoelen, spaart weer tijd....dus nee ben absoluut niet tevreden

Op spike begint hopelijk binnenkort weer een wekelijkse serie, daar ben ik ook bang voor dat dát ook niet goed gaat

Er staat op de functie opnemen: 1 aflevering of 1 seizoen, die laatste werkt dus niet bij alle programma's, er moet gewoon de functie bijkomen: " dagelijks " en " wekelijks " en of weekend etc, dat hadden we eerst en dat werkte perfect!. En heel lullig maar niet persoonlijk bedoeld....bij Ziggo heb ik nog nóóit 1 aflevering ergens van gemist en het is ook nog eens gratis., misschien toch een verbeter punt voor kpn
Goedemorgen @Ramona h, Lastig dat het opnemen van een serie nog steeds niet goed gaat. Ik heb het zelf getest met Deurwaarders UK en andere series, maar ervaar zelf geen problemen. Ook zien we geen andere klachten rondom het opnemen van series, dus het lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij het opnemen van serieus op jouw ontvanger. Je geeft aan dat je bang bent dat het bij een andere serie die je graag wilt zien ook niet goed gaat. Zou je nog eens een andere serie willen testen voor die tijd? Misschien kun je een filmpje maken hoe je jouw opname inplant? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een ticket aanmaken als we de oorzaak van dit probleem niet kunnen achterhalen.
Ik ben op dit moment nog ff bezig, duurt de een paar dagen om te kijken of er iets fout of goed gaat met de opname, ik doe exact wat mij aangegeven wordt door het kastje/ tv je kan eigenlijk niks anders doen dan of 1 aflevering óf de hele serie....dus heb ik ook geen optie om t fout te doen.

Ik laat hier nog wel wat van me horen, heeft alleen wat tijd nodig.
Goedemorgen @Ramona h, We zijn inmiddels een paar weken verder. Hoe gaat het nu? Mocht je nog problemen ervaren, dan maak ik een ticket voor je aan zodat we het probleem kunnen onderzoeken.

Reageer