Skip to main content

Ik wil een derde tv aansluiten en heb daarvoor een derde ontvanger nodig. Maar die kan ik niet bestellen bij KPN. Dat mag niet. Vorige week werd me aangeraden mijn abonnement te wijzigen, dan zou het wel kunnen. Dus abonnement gewijzigd, maar geen ontvanger ontvangen…
KPN laat het een beetje in het midden, zo van “wij kunnen u verder ook niet helpen…”. Best gek.
Sommige KPN'rs verwijzen naar Digitenne, maar dan heb je weer geen Netflix…  
Het moet toch mogelijk zijn een derde ontvanger te krijgen?

Hoe snel in de verbinding op uw adres? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 


Zoiets?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


De snelheid is te laag om een extra ontvanger te bestellen. Daar is minimaal 40mbit voor nodig. Een Digitenne ontvanger is ook 5 euro dacht ik en deze kan mogelijk prima op een slaapkamer. Heb je alleen minder functies. Anders een Chromecast en de ITV app op je telefoon gebruiken.


Hoi @Erny, helaas is het zoals Jeroen noemt niet mogelijk een 3e iTV ontvanger te bestellen/gebruiken op jouw adres vanwege de snelheid. Een digitenne ontvanger voor gewone TV of chromecast zou dan de beste oplossing zijn.


@Erny , koop een Chromecast en stream vanaf je telefoon. Een chromecast is veel goedkoper dan een extra kastje of digitenne. Ik heb op de slaapkamer een TV met enkel de Chromecast aangesloten. Werkt fantastisch. Netflix, interactieve tv KPN kijken.


Hartelijk dank! Ik koop een chromecast voor mijn dochter. Zij begrijpt hoe dat werkt :-)