Skip to main content

Mijn iTV valt steeds weg.Het beeld wordt dan zwart en het geluid gaat kraken. Tevens krijg ik dan de melding formaat niet herkend.

Ik heb dit met beide iTV kastjes..de ene keer vaker als de andere.

Ze zitten rechtstreeks aangesloten op de experiabox.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum @Powerjapie123!

Jammer dat je problemen ervaart met je tv, je geeft aan dat dit met beide ontvangers gebeurt, bedoel je daarmee dat het niet uitmaakt welke van de 2 je aan hebt gesloten op je tv? Of dat ze beide bij een andere tv aangesloten zijn en dezelfde melding laten zien?

Als het om dat laatste gaat, gebeurt dit dan op hetzelfde moment bij beide ontvangers?

De melding die je te zien krijgt komt me niet bekend voor als een melding van KPN. Wat voor merk tv's heb je?


Het maakt niet uit welke ik aansluit op de tv..

Op de andere tv weet ik niet want die staat in de slaapkamer en dus niet de hele dag aan..

ik heb 2 LG tv’s

Het is ook erg wisselvallig waneer hij dat doet.. zo een hele week niet en zo 30 keer op een dag


Ah, als dit bij beide ontvangers gebeurt op 1 specifieke tv, sterkt dat mijn mening dat dit vermoedelijk een probleem van de tv is :thinking: Of van de HDMI kabel die je in gebruik hebt. Heb je de mogelijkheid om een andere HDMI kabel te testen? Bijvoorbeeld die van de tv in de slaapkamer aangezien de tv daar nog nooit deze melding weer heeft gegeven? Heeft de tv beneden wellicht ook meerdere HDMI ingangen? Zo ja, zou je dan een andere HDMI ingang willen proberen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!