Skip to main content

Goedemorgen,

Ik weet niet of ik een nieuwe vraag moet plaatsen, maar ik heb exact hetzelfde probleem als Erik hierboven, maar dan op een iPad. Tot twee à drie dagen geleden kon ik prima opnames bekijken via de app, maar nu krijg ik alleen de melding ‘Fout bij het starten van de video’. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en ik heb Chrome opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Ik heb de oplossing van Tycha geprobeerd, maar dan krijg ik de melding ‘Kan geen programma-informatie laden (500-REF-99)’.

Op de tv ondervind ik geen problemen, maar ik kan de tv niet altijd claimen hier in huis en vond het juist altijd fijn om, met een koptelefoon op, op iedere plek in huis mijn opnames te kunnen bekijken.

Ik hoop dat er een oplossing is!

Vriendelijke groet,

Patricia Alderhout

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@Nadia Ik meng me er toch nog even in: de problemen met het terugkijken van opnames via de app op mijn Samsung Galaxy S8 zijn opgelost, maar op de iPad krijg ik nog steeds dezelfde melding als eerst: Fout bij het starten van de video.


Ook wij hebben op de iPad deze storing van ik kan de video niet starten. Wij hebben de nieuwste versie van de app en de iOS . Bestaande opnames kan ik dus niet starten een pas geleden opname wel.


Goedemorgen!

 

Tot mijn grote vreugde kan ik melden dat, sinds gisteravond,  op mijn IPad alles weer normaal functioneert.

Vanochtend opnieuw gecheckt en nog steeds bewegend beeld “in beeld”.

Ik hoop dat het nu voor jullie allemaal Is opgelost.

Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken, meewerken en verhelpen van deze storing.

Met een vriendelijke groet,

Lijsterbes


Hey @PatriciaAld@Lijsterbes en @Sebas2017. Mijn Android apparaten werken goed, andere collega's ervaren ook geen problemen. Heb even gezocht, kon (nog) geen andere berichten hierover op het forum vinden. Als ik jullie reacties zo lees lijkt het een bug te zijn in de iTV app bij iOS (Apple) gebruikers.  

Tot mijn grote vreugde kan ik melden dat, sinds gisteravond,  op mijn IPad alles weer normaal functioneert.

Yes, dat is erg goed nieuws. Daarmee lijkt het te zijn opgelost. Kunnen de andere iPad (iOS) gebruikers dat bevestigen?

Mochten er nog wel problemen zijn, laat het mij dan zo snel mogelijk weten. Geef daarin onderstaande gegevens mee;

  1. Welk zender + programma is het?
  2. Datum en tijdstip van de opname?
  3. Besturingssysteem + software versie apparaat (bijvoorbeeld: iPad iOS software versie opzoeken)
  4. Software versie van iTV app?
  5. Het forumprofiel aannvullen met je gegevens?

Met bovenstaande informatie kan ik het ter onderzoek bij onze technici neerleggen. Hiermee kunnen we de problemen reproduceren en analyseren. Zo zorgen we ervoor dat het spoedig wordt opgelost. Ik hoor graag van jullie :)


Ik heb vanochtend via onze iPads gekeken en warempel hij doet het weer. Wij gaan ervan uit dat het blijft doen. Groetjes


Yes, dat is goed nieuws. Dank voor het controleren, @Sebas2017 

En, @PatriciaAld? Is het bij jou ook weer in orde?

 


@Nadia Net even gecheckt en hoera, op de iPad (niet eens met de meest recente versie van iOS) werkt ook alles weer prima. Heel blij met jullie support! Toch wel erg fijn om op een groter scherm te kunnen kijken!


@Nadia Net even gecheckt en hoera, op de iPad (niet eens met de meest recente versie van iOS) werkt ook alles weer prima. Heel blij met jullie support! Toch wel erg fijn om op een groter scherm te kunnen kijken!

Dat kan ik mij levendig voorstellen, @PatriciaAld. Het is heerlijk om op de bank / slaapkamer neer te ploffen en nog even ontspannen je favoriete programma of serie te bekijken. Bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Fijne dag!


Reageer