Skip to main content

Tv zegt Geen signaal als ik de Android kasje van kpn uitschakel,  me tv gaat zeuren dat er geen apparaat is aangesloten dit had ik niet met de gewone interactieve tv kastje van kpn 

Beeld is ook niet mooi ,kleuren vind het flets

Vind dat het hele Android kastje niet goed is ontwikkeld alles is zo omslachtig terwijl de andere kastje werkt perfect voor mij dan 

Omdat de tv geen signaal van de tv ontvanger krijgt (via de hdmi kabel) Dus dat klopt wel.

Gewoon beide aan en uitzetten, of zo instellen dat ze beide tegelijk gaan (hdmi CEC)

 

De fletse kleuren kun je op je tv zelf bijstellen.

 


Instellingen zijn aangepast maar de kleuren van de oude kastje zijn veel mooier dan de nieuwste model ik dacht dat kpn tv + beter zou zijn maar dat is op dit moment niet het geval im ben zelf technisch ingesteld dus deze vraag is meer voor de mensen die het kastje door aan het ontwikkelen 

 

Beeld kwaliteit slecht 

Omgeving voor tv gids ook slecht 

Aan en uitzetten moet net als bij de oude systeem is veel beter

 


Ha @Azef, welkom! Ik verwijs je graag naar de bekende bevindingen (waar we nog aan werken) en feature requests (wat jullie als klant graag willen zien):

Daarnaast goed om het artikel over de beeldinstellingen bij TV+ te lezen. Daar worden nog wat tips gegeven. Ik ben benieuwd of je het dan nog slechter vindt, dan met de oude ontvangers.