Skip to main content

Beste,

Zojuist heb ik tv toegevoegd aan mijn abonnement. De WiFi doet het op alle apparaten nog prima, nooit storing gehad en ook geen andere belemmeringen. Echter wil ik door middel van de KPN app op mijn LG-tv inloggen, maar krijg ik de (op het forum te lezen, bekende melding):

“Geen toegang tot dienst, om gebruik te maken van deze app, dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste KPN internetverbinding.”

Ik heb geen oplossing kunnen vinden tot heden en alle updates uitgevoerd, app opnieuw geïnstalleerd maar allen zonder resultaat. Komende week komt de VIP5202 ontvanger binnen, hopelijk doet ie ‘t dan wel. 

Ben ik nu gewoon ongeduldig of is er iets dat het gewoon niet doet en dat ik kan fixen? 

Ik hoor het graag!

Groet,

 

Erik 

Heeft u al een bevestigingsmail ontvangen van de toevoeging. Daarin staat namelijk het abonnementsnummer en in een latere mail ook de pincode. Beide heeft u nodig om in te kunnen loggen.

Je zou ook nog even het modem opnieuw op kunnen starten (na een minuutje stroomloos te zijn geweest). Dan worden de meest recente gegevens ingeladen.

Is de tv wel verbonden met uw internet (via wifi of kabel)?


Heeft u al een bevestigingsmail ontvangen van de toevoeging. Daarin staat namelijk het abonnementsnummer en in een latere mail ook de pincode. Beide heeft u nodig om in te kunnen loggen.

Je zou ook nog even het modem opnieuw op kunnen starten (na een minuutje stroomloos te zijn geweest). Dan worden de meest recente gegevens ingeladen.

Is de tv wel verbonden met uw internet (via wifi of kabel)?

Dank! Resetten van de modem heeft gewerkt. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb… 

Fijne zondag.  


Graag gedaan. dan mag je het als antwoord markeren (zodat andere via de zoekfunctie ook zien wat de oplossing kan zijn).

 

Fijne zondag!