Skip to main content
Beantwoord

Melding in beeld

• January 25, 2021
  • 8 reacties
  • 408 keer bekeken

Er komt iedere keer een melding in beeld dat er te weinig geheugen beschikbaar is, ga naar instellingen,  apps beheren om opslagruimte vrij te maken. Van alles geprobeerd, maar de melding blijft om de 5 min. terug komen.

Beste antwoord door Wiesje61

@Rkoppert koppert : wij hebben met een oude afstandsbediening bij een aantal apps het cachegeheugen leeg kunnen maken. Met de witte afstandsbediening van KPN lukte het ons ook niet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Rkoppert
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 30, 2021

Ik heb precies hetzelfde. 

• January 30, 2021

Hallo @Wiesje61 en @Rkoppert , welk merk en type tv-decoders hebben jullie van KPN?

Rkoppert
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 30, 2021

Hallo. Interactieve tv met ontvanger. Klein vierkant kastje. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2021

@Rkoppert : bij ons is het probleem opgelost. Bij een aantal apps hebben wij het cachegeheugen leeggemaakt, en de melding is nu weg. 

Rkoppert
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 30, 2021

Dank voor uw reactie. En hoe doe ik dat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 30, 2021

@Rkoppert koppert : wij hebben met een oude afstandsbediening bij een aantal apps het cachegeheugen leeg kunnen maken. Met de witte afstandsbediening van KPN lukte het ons ook niet. 

Rkoppert
Deelnemer
  • Deelnemer
  • February 2, 2021

Dank voor je reactie… Dan ligt het dus niet aan mij… Ik heb geen oude afstandsbediening. 
@kpn Is hier een andere oplossing voor?

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 3, 2021

Hi @Rkoppert. Dit is een melding die vanuit de tv komt. Je kunt daarom het beste naar de instellingen van de tv kijken. Deze kun je benaderen met de afstandsbediening van de tv zelf.