Skip to main content

Hallo

Aangezien het nu komkommertijd is worden er veel herhalingen uitgezonden.

Is het mogelijk om in de gids aan te geven dat het een herhaling betreft?

 

Hallo

Aangezien het nu komkommertijd is worden er veel herhalingen uitgezonden.

Is het mogelijk om in de gids aan te geven dat het een herhaling betreft?

Euhm... ik denk dat je dan beter aan kunt geven wat geen herhaling is, ben je sneller klaar 😄


Het lijkt en klinkt logisch.

Ik denk dat dat minder eenvoudig is dan het klinkt.

Ten eerste moeten de zenders zelf bij het opgeven van hun programmering aan de EPG maker (dat is niet kpn zelf) dit doorgeven. En vervolgens moet de EPG maker dit dus implementeren. Maar hoeveel zin heeft het als de éne zender het wel doet en andere weer niet?

Vroeger in de AVRO Bode stond er (H) bij, maar toen hadden we ook nog maar 2 tot 4 (Eerst 2, later nog Nederland 3 (nu NPO 3) erbij en nog wat later RTL Veronique erbij kwam) Nederlandse zenders.

Maar het kan doorgegeven worden aan de EPG dienst. Maar als de zenders het niet doen….


In de veronica gids staat er ook een H bij, dus lijkt mij niet zo moeilijk


Het lijkt en klinkt logisch.

Ik denk dat dat minder eenvoudig is dan het klinkt.

Ten eerste moeten de zenders zelf bij het opgeven van hun programmering aan de EPG maker (dat is niet kpn zelf) dit doorgeven. En vervolgens moet de EPG maker dit dus implementeren. Maar hoeveel zin heeft het als de éne zender het wel doet en andere weer niet?

Vroeger in de AVRO Bode stond er (H) bij, maar toen hadden we ook nog maar 2 tot 4 (Eerst 2, later nog Nederland 3 (nu NPO 3) erbij en nog wat later RTL Veronique erbij kwam) Nederlandse zenders.

Maar het kan doorgegeven worden aan de EPG dienst. Maar als de zenders het niet doen….

Volgens mij zou KPN het ook zelf wel kunnen maken. Gewoon terugkijken in de geschiedenis of het eerder uitgezonden is. Lijkt me niet zo heel moeilijk.