Skip to main content

Beste,

 

Misschien zie ik iets over het hoofd maar al enige maanden doet mijn terugkijkfuntie het niet. Heel vervelend want wil graag sommige programma's aan kunnen klikken. Om er achter te komen waar het probleem zat wilde ik in de "Instellingen" kijken..maar ook bij het aanklikken van Instellingen krijg ik een "Niet mogelijk" scherm met een " Deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens".

Of heb ik per abuis ergens een "kinderslot" aangeklikt? Want als ik al niet in de instellingen kan? Graag iemand die mij kan adviseren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Timo 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Tim033,

Dat is wel gek. KPN heeft geen kinderslot welke de instellingen blokkeert. Het handigste is nu om de ontvanger achterop even uit te zetten, daarna weer aan en dan direct bij ongeveer 10% op de ontvanger de power knop boven in indrukken. Kies daarna met je afstandsbediening voor '’Software verwijderen'’ en druk op OK. De ontvanger verwijderd nu de software en gaat deze opnieuw installeren. Hopelijk lost het ook je hoofdprobleem op. 


Ik heb dit ook 2 X gehad. Beide keren hielp het om de ontvanger minimaal 5 minuten geheel uit te zetten met de schakelaar op de achterkant.