Skip to main content

Om de haverklap verschijnt een blauw scherm dat me adviseert van zender te wisselen en weer terug te komen. Dat had ik in het verleden in Waalre ook al eens. Ben nu verhuisd naar Eindhoven en het euvel komt versterkt terug. Ik dacht: dat moet aan mijn toestel liggen nu ik het op 2 locaties heb. Dus nieuwe TV gekocht een paar weken geleden. Je voelt hem al aankomen: het blauwe verzoekscherm blijft terugkomen. Help.

Welkom @Pierre Rip! Leuk dat je je vraag hier stelt. Zoals je vast al merkt hebben wij het erg druk. Vandaar dat mijn reactie relatief laat verschijnt, excuses daarvoor. Wat irritant dat de melding steeds verschijnt! Hoe frequent komt de melding tevoorschijn?  Heb je naast het vervangen van de tv al eens geprobeerd de tv-ontvangter onder de loop te nemen? Ik ben benieuwd of je wijzer wordt door de stappen op de site te doorlopen. 
Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen! 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Best wel jammer dat sommige mensen niets meer van zich laten horen.

Het is heel netjes als je goed geholpen bent, om het te laten weten.

Alvast bedankt van deze tevreden KPN klant. 


Als antwoord op het vorige: Ja ik heb alle tips uitgevoerd en blijf met het probleem zitten. Graag advies over hoe nu verder.


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee:wink:


Reageer