Skip to main content
Beantwoord

Melding op tv dat batterij afstandsbediening vervangen moeten worden

• March 20, 2021
  • 4 reacties
  • 2558 keer bekeken

ik krijg een melding links onder in m’n tv beeldscherm dat de batterijen van mijn afstandsbediening vervangen moet worden. dit heb ik gedaan maar de melding blijft in beeld verschijnen. kan ik dit uitzetten?

update: ook met een nieuw aangesloten originele kpn afstandsbediening (Art.nr: 845351) blijft de melding komen. Dank voor de snelle reactie!

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @BobS. bedankt voor je bericht!

Nieuwe originele KPN afstandsbediening, daar zijn de batterijen (voor alle zekerheid) ook van vervangen? De melding komt mij niet zo 1,2,3 bekend voor: kan het ook een melding van de TV zelf zijn…? Ik hoor graag of de melding nog zichtbaar is, zo ja dan is een screenshot fijn! :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 24, 2021

Hi @BobS. bedankt voor je bericht!

Nieuwe originele KPN afstandsbediening, daar zijn de batterijen (voor alle zekerheid) ook van vervangen? De melding komt mij niet zo 1,2,3 bekend voor: kan het ook een melding van de TV zelf zijn…? Ik hoor graag of de melding nog zichtbaar is, zo ja dan is een screenshot fijn! :relaxed:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2021

Uiteindelijk is de melding verdwenen. 
dank voor de reactie. Groet!

• Nieuwkomer
  • March 11, 2022

Hoe krijg ik de afstandbediening open?

• March 11, 2022

Hi @Marcsi ,

Als je op het streepje drukt en daarna het batterijvakje van je afduwt gaat hij open als het goed is:)

Laat je weten of het lukt?