Skip to main content

Ik erger me groen en geel over het feit dat ik continue meldingen op m’n tv krijg omdat de verbinding met de afstandsbediening is verbroken.

Het kastje heb ik op verschillende plekken geplaatst, maar de melding blijft terugkomen.

Wat aan waanzinnig waardeloos systeem is dat. Nog nooit in m’n leven een systeem gehad wat een continue verbinding nodig lijkt te hebben met de afstandsbediening.

Als ik de afstandsbediening niet met het oog aan de voorkant wijs naar het tv kastje, dan komt deze melding. Het nut en de noodzaak van deze melding ontgaat me totaal.

Graag z.s.m. een oplossing hiervoor, want dit is ondoenlijk.

Hoi @Piet200. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Heb je jouw afstandsbediening al eens ontkoppelt en daarna opnieuw gekoppeld? 

 

 


Hoi @Piet200. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Heb je jouw afstandsbediening al eens ontkoppelt en daarna opnieuw gekoppeld? 

 

 

Hi @Vikash

Dat heb ik inderdaad al eens gedaan, dat heeft niet geholpen. Ondertussen heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld en ontvangen. Het lijkt erop dat het nu beter gaat, tot op heden geen melding ontvangen. nog even wat langer afwachten of het definitief verholpen is. bedankt voor je advies.