Skip to main content

Hier idem met een gloednieuwe Samsung… maar ook gewoon op pc.
Netwerk is optimaal en zelfs met een directe verbinding op het modem… kan de video niet laden na 3 of 4x gezapt te hebben. Hij kan hem pas laden als je de app opnieuw opstart en dan weer een paar keer zappen waarna het probleem snel terug komt. App is dus slecht geprogrammeerd of gaat totaal verkeerd met een buffering om.
Ik had deze TV gekocht om de app te gebruiken en dat erg trage met netflix haperende kastje eruit te doen. Baal hier wel lichtelijk van.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @D. de Haan! Je geeft aan dat je dit zowel op tv hebt als de pc? Bedoel je hiermee dat zowel de Smart TV app als tv.kpn.com vastlopen na het kijken van 3 tot 4 streams? Als dit het geval is zou je dan ook kunnen testen via de smartphone app?

De Smart TV app is nog in ontwikkeling. Dat kan betekenen dat dit soort dingen voorkomen. De beste optie voor incidenten is de app helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren. Ook helpt het om de app volledig af te sluiten en niet op de achtergrond te laten draaien. 

 


Bram, Voor Android op de One plus 9 pro is de app na updaten niet meer te gebruiken maar die stond er al een tijdje op (met problemen). Nu na herinstallatie loopt die lekker en zonder problemen.

Op de TV vastlopen na 3 tot 4 streams is wat ik heb gemerkt al heel snel bij een nickelodeon en overige pluspakketzenders (kan toeval zijn hoor). Bij RTL en de meer bekendere en gebruikte programma's heb ik daar echter minder problemen mee. Vastlopen doet het programma hier niet.

De app wordt hoe dan ook afgesloten… zoals ook eerder verteld wordt de app dus afgesloten (dus niet draaiend op achtergrond) waarna de zenders weer heel even laden tot je gaat zappen.
Het is een gloednieuwe installatie op de TV (gloednieuwe TV dus) waarbij een app opnieuw installeren weinig zin heeft lijkt me. Maar ik kan dit vanavond nog een keer proberen.


@D. de Haan heb je nog steeds last van het uitvallen van de app? Ik heb an deze kan even een ontwikkeling afgewacht. Als de app nog steeds wegvalt zou je dan nog 1 keer de app opnieuw kunnen installeren? Als daarmee het probleem niet is opgelost, vul dan je profiel in. 

Laat daarbij specifiek ook weten welk type Samsung tv je hebt. En natuurlijk je klantnummer. Dan ga ik het aan deze kant voor je doorzetten. 


Bram… ik zal deze straks nog even opnieuw installeren.
Laat het straks aan je weten.


Bram, dank voor je antwoord en suggestie.
Net de app opnieuw geïnstalleerd v 2.9.41. Gaat al een flink stuk beter en kan meer zappen als voorheen maar na een 10 tot 12x zappen kan ik de Nickelodeon zenders (belangrijk hier voor de kids) opeens niet meer laden.
Het betreft een Samsung TV model nr. QE65QN85AATXXN en mijn klantnummer staat in mijn profiel inmiddels.
TV heeft voldoende opslagruimte over (968MB) waarbij en nagenoeg geen apps zijn geinstalleerd (netflix en HBO) buiten de af fabriek geïnstalleerde apps om dan.

Na herstart van de app... nu kan ik dreamworks en disney opeens niet laden en na 2 of 3x zappen nickelodeon ook niet meer.
De app ziet er grafisch leuk uit maar is helaas nog verre van stabiel. Hou het hier om echt tv te kijken voorlopig op de Arris welke traag is maar wel zn werk doet.
De app kan ik hierbij eventueel gewoon testen tot deze goed functioneert.


@D. de Haan ik heb het voor je doorgezet naar de afdeling die gaat over de app. Die gaan contact met je opnemen zodra er een oplossing is. 


Dank je wel.