Skip to main content
Beantwoord

menu balk

  • September 18, 2020
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Waarom is bij het pluspakket de kop series weggehaald nu gaat dat blijkbaar via menu waarna ik op uigelicht uitkom? Heel raar dat ik dus nergens normaal op series kan zoeken

Beste antwoord door PeterG

Geen idee. Maar er is voor gescheiden weergave van films en series gekozen. Dit nu nog veranderen gaat niet meer gebeuren. In de apps en de website is dat al ruim een jaar zo. Nu de ontvangers ook naar dát platform zijn (worden) gemigreerd hebben die dat dat ook zo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 18, 2020

Als je via het hoofdmenu via series gaat kan je gewoon op series zoeken.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2020

Hoi @Bert1108 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden. Zoals @PeterG al aangeeft, kun je via het hoofdmenu en vervolgens via series nog steeds zoeken naar de serie die jij graag wil kijken! 


  • Auteur
  • Topper
  • September 25, 2020

Ja dat zal wel maar waarom hij via kanaal 203 waar ik altijd naartoe ga is weggehaald? Dan kan je de rest zoals drama fantasy etc ook beter weghalen. Dit is in mijn optiek gewoon fout.


  • Auteur
  • Topper
  • September 25, 2020

Want waarom is series weg? Stoorde men zich eraan? Dus haal dan die 203 eraf en dan alleen via het hoofd menu inloggen scheelt ook weer een zender die geen complete informatie toont


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2020

Even ademhalen.

Je noemt 203 maar dat is Prime Video.

Als je via 202 naar pluspakket gaat kun je ook nog gewoon voor series kiezen. Kijk maar eens bovenaan het scherm na klikken op rood.:wink:  :relaxed:


  • Auteur
  • Topper
  • September 25, 2020

Jawel dat klopt ook maar waarom is hij bij die rij weggehaald?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 25, 2020

Geen idee. Maar er is voor gescheiden weergave van films en series gekozen. Dit nu nog veranderen gaat niet meer gebeuren. In de apps en de website is dat al ruim een jaar zo. Nu de ontvangers ook naar dát platform zijn (worden) gemigreerd hebben die dat dat ook zo.


  • Auteur
  • Topper
  • September 25, 2020

Ook dat begrijp ik en ik stoor me er niet aan alleen het feit dat men er bij de helpdesk de ict achter komt dat eigenlijk niemand hier een antwoord op kan geven verbaast me een beetje. Maar leuk dat jij in ieder geval nog het beste antwoorden maak er een mooie avond van😜😜


  • Auteur
  • Topper
  • September 25, 2020

Wat ik bedoel is dat ik al een aantal mensen van KPN heb gesproken die vanwege Corona thuiswerken maar allemaal niet kunnen kijken omdat ze geen abbonement van KPN hebben dus tja....


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 29, 2020

Fijn om te zien dat het inmiddels duidelijk is @Bert1108 :) Het klopt dat we momenteel veelal thuiswerken en dat levert soms wat beperkingen op; niet iedere medewerker heeft thuis een KPN aansluiting dus bij sommige vragen kan dat inderdaad lastig zijn. Normaal gesproken werken veel collega's vanuit kantoor en daar staat altijd een testopstelling voor onze interactieve tv. Omdat je vraag is beantwoord, ga ik dit topic nu sluiten maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!