Skip to main content

Menu bovenin werkt niet meer. 
tv ontvanger en afstandsbediening gereset. 
niet opgelost. 

kom dus niet bij het tandwiel 

Je kunt er waarschijnlijk nog wel komen als je tijdens televisiekijken pijltje omhoog drukt om dat menu te openen? (In plaats van dat je bijvoorbeeld eerst “huisje” of “gids” drukt en dan een paar keer naar boven gaat om in dezelfde menubalk te komen.)

Ik denk dat het dit probleem is:

tv ontvanger en afstandsbediening gereset.

Bij anderen heeft een volledige “frisse start” geholpen. Daarna moet je echter wel alles opnieuw instellen (en de geluidsinstellingen gaan naar stereo). 😥

Maar voordat je dat doet@Jasper van KPN  vraagt ook nog:

Dat de reset het bij de meesten oplost is goed om te lezen! Voor degenen die het nog wel merken, hebben jullie dingen aangezet onder de Toegankelijk instellingen?

Je kunt daar via deze stappen in het menu komen:

Menu ⮕ Instellingen (wieltje) ⮕ Open algemene instellingen⮕ Apparaatvoorkeuren ⮕ Toegankelijkheid ⮕ Services 

Ja is uiteindelijk gelukt.

Echter heb ik connectie problemen met het kastje zelf. De HDMI kabel en stroom zorgen ervoor dat hij af en toe uit gaat. Kan ik de TV ontvanger omruilen voor een nieuwe. Het ligt niet aan de hdmi kabel die heb ik al verangen. Ook Ethernet kabel is goed

Hallo @Harrie66 ,

Bel dan met 0800-0402 en vraag daar om een omruil van jouw ontvanger. 

Hi @Harrie66, ik denk graag mee. 

Ik begrijp dat je al je de nodige stappen hebt gevolgd. Voordat je gaat bellen ben ik benieuwd hoe je de ontvanger hebt gereset, is stroomloos gemaakt of daadwerkelijk gereset door het resetgaatje ingedrukt te houden tot de ontvanger opnieuw opstart? 

Werken overige knoppen wel goed? Dus alleen het tandwieltje niet? 

Mocht dit alles niet helpen, dan kun je uiteraard met ons bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer