Skip to main content

Na de update is het menu ontzettend traag.

Duurt aantal seconde als ik de tv van pauze op play wil zetten. Of in het menu wil ‘scrollen’

Hebben meer mensen hier last van, of tips? 

overigens ziet het menu er wel beter uit! 

Ben net klant van Oxxio die het KPN netwerk gebruikt en ook ik erger mij aan het trage TV menu. Zeker 4, 5 seconden wachten na elke handeling. En opnemen kan niet vanaf het begin, als een programma al bezig is. Ik had Caiway in mijn vorige woonplaats en die zijn veel beter èn goedkoper. Wat ontzettend jammer dat ik die provider niet mee kon nemen. Ben helemaal geen fan van KPN, misschien toch ook maar overstappen?


Het resetten van de TV ontvanger heeft bij mij niet geholpen om de traagheid van de ontvanger te versnellen. Het is hoogst irritant en hoop dat KPN dit snel kan oplossen. 


Yes hier ook een enorm traag reagerend menu! Ergerniswekkend!

Op welke termijn kunnen we een oplossing verwachten?


Yes hier ook een enorm traag reagerend menu! Ergerniswekkend!

Op welke termijn kunnen we een oplossing verwachten?

@FransP07 Probeer eens een herstart om de laatste html update binnen te halen vanuit menu-instellingen-systeem-herstarten


Yes hier ook een enorm traag reagerend menu! Ergerniswekkend!

Op welke termijn kunnen we een oplossing verwachten?

@FransP07 Probeer eens een herstart om de laatste html update binnen te halen vanuit menu-instellingen-systeem-herstarten

Al gedaan. Helaas geen resultaat 


Yes hier ook een enorm traag reagerend menu! Ergerniswekkend!

Op welke termijn kunnen we een oplossing verwachten?

@FransP07 Probeer eens een herstart om de laatste html update binnen te halen vanuit menu-instellingen-systeem-herstarten

Al gedaan. Helaas geen resultaat 

@FransP07 Als het goed is komt de nieuwste html update - 4.111.214 - vanaf morgen op de ontvangers. Ik heb ‘m hier al binnengehaald door de ontvanger vanuit het menu te herstarten. 


Hier ook net binnengehaald, gaat dus goed bij SW opnieuw installeren.

 


Hier ook net binnengehaald, gaat dus goed bij SW opnieuw installeren.

Gewoon herstarten is voldoende, het is "maar" een html update en niet het opnieuw installeren van de software.


Dat werkte niet, dus maar opnieuw instaleren gedaan en toen stond die er wel op.


Hey wordt steeds bonter… nu werkt het tv gids menu helemaal niet meer.??

Ik geef het nog een week en dan ga ik toch echt op zoek naar een alternatieve aanbieder.


Bij mij is het de hele dag al hetzelfde geklooi. Vanmorgen de ontvanger herstart vanuit het menu, daarna door de stroom er af te halen. Resultaat : ontvanger in beperkte modus!

Ontvanger op stand-by, werkte weer normaal. Ik bedoel dan dat die trage menu bende langzamerhand normaal is. 

Nu weer geen tv-gids!

SCHAAM JE KPN! 


Hoppa de volgende melding……

Ik word er moe van…

 

AJUTO!!

 


Ach, het is hopeloos. De nieuwe tv-gids is al maanden traag. Zó traag dat het lijkt of ie überhaupt niet reageert.

Nu ligt de boel er helemaal uit.

inderdaad: SCHAAM JE, KPN.

onbegrijpelijk, dat nieuwe toevoegingen niet eerst goed worden getest.

 


'frisse start' duurde een half uur en geen tien minuten met een installatie op installatie. Het heeft niet geholpen. Het menu is traag en het duurt seconden lang voor iets opent, dat je denkt dat er niets gebeurt.

Wordt het Q1 of 2 voor een fix? Verwachtingsmanagement lijkt me prettig voor nu, want die blije KPN reacties hier zonder antwoorden gaan niet lang mee ;-)


Ik ben overgestapt naar Ziggo. Niet verwacht dat ik dat nog zou doen na al die jaren, maar ben er klaar mee. Wat het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden met die verschrikkelijke update en dito service heb ik nog nooit meegemaakt. Dat je hier klanten mee op durft te zadelen zeg.....


Het is ondertussen wat beter… Nog niet supersnel, maar wel al beter.

Vreemd dat kpn hier niet reageert overigens. 


Het is ondertussen wat beter… Nog niet supersnel, maar wel al beter.

Vreemd dat kpn hier niet reageert overigens. 

@FransP07 Denk dat KPN te druk is met dit topic ;-) 


Het is ondertussen wat beter… Nog niet supersnel, maar wel al beter.

Vreemd dat kpn hier niet reageert overigens. 

Vreemd??

Schandalig is het. Bovendien dat "wat beter" heb ik nog niet gezien hoor. Dezelfde trage zooi is het. 


hier ook nog een melding menu en gids zijn inderdaad traag word er gek van. Ben me tv ontvanger nu een frisse start aan het geven kijken of dit helpt.


Goedenavond @koenvdvalk, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? Dit kunt u proberen als de frisse start niet helpt.


Goedenavond @koenvdvalk, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? Dit kunt u proberen als de frisse start niet helpt.

goedenavond,

het heeft niet echt geholpen ik heb hem ook al een gereset voordat ik hem een frisse start hebt gegeven.


Goedenavond @koenvdvalk, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? Dit kunt u proberen als de frisse start niet helpt.

goedenavond,

het heeft niet echt geholpen ik heb hem ook al een gereset voordat ik hem een frisse start hebt gegeven.

Geen van de acties werkt Koen. Het is accepteren en je vooral niet ergeren. 


Goedenavond @koenvdvalk, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? Dit kunt u proberen als de frisse start niet helpt.

goedenavond,

het heeft niet echt geholpen ik heb hem ook al een gereset voordat ik hem een frisse start hebt gegeven.

Geen van de acties werkt Koen. Het is accepteren en je vooral niet ergeren. 

fijn het is niet anders maar zo te zien hebben er heel veel mensen last van.


Goedenavond @koenvdvalk, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? Dit kunt u proberen als de frisse start niet helpt.

goedenavond,

het heeft niet echt geholpen ik heb hem ook al een gereset voordat ik hem een frisse start hebt gegeven.

Geen van de acties werkt Koen. Het is accepteren en je vooral niet ergeren. 

fijn het is niet anders maar zo te zien hebben er heel veel mensen last van.

Jammer om te lezen dat het niet heeft geholpen, hopelijk heeft KPN snel een oplossing!


Hi allen,

De update van de 10e, die voor verbeterde snelheid van het menu moest zorgen, hebben we helaas terug moeten draaien aan gezien er na de update andere problemen aan het licht kwamen. De ontwikkelaars zijn uiteraard met man en macht bezig om te kijken waar dit mis is gegaan, zodat ik in de -hopelijk nabije-  toekomst een nieuwe update uitgerold kan worden die de problemen oplost zonder ernstige bijwerkingen. In het topic over het nieuwe tv-menu wordt alle feedback verzameld en doorgestuurd naar die ontwikkelaars, daarnaast wordt het daar direct gedeeld als er nieuws is over wijzigingen en updates. Een goed topic dus om in de gaten te houden!