Skip to main content

Na de update is het menu ontzettend traag.

Duurt aantal seconde als ik de tv van pauze op play wil zetten. Of in het menu wil ‘scrollen’

Hebben meer mensen hier last van, of tips? 

overigens ziet het menu er wel beter uit! 

Dat was dan weer een knap staaltje werk van die ontwikkelaars. Als ik KPN was zette ik heel snel het oude systeem (dat prima werkte) terug en zette ik die ontwikkelaars eens echt aan het ontwikkelen in plaats van te hobbyen. 

Voorlopig lijkt het te blijven bij "veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven" 


wat is dit voor een wanprestatie van KPN? 

Ik zou bijna denken dat jullie er bewust voor kiezen dat de klanten weglopen.  *** 10 seconde wachten voordat ik op de kanaal kom.  waar zijn jullie me bezig.  ik verwacht op een financiële compensatie sinds de update .

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Hier ook dramatisch traag. Ooit gekozen voor Telfort vanwege de snelle intetface, nu gedwongen Kpn met waardeloze ervaring. Leuk al die plaatjes maar voor mij hoeft het niet. Wellicht volgende eerst eens je klanten peilen wat die ervan vinden? Als dit niet snel verbetert hoeft er bij mij niets meer gepeild te worden. (en ja... Ik heb de ontvanger al tig x gereset). 


wat is dit voor een wanprestatie van KPN? 

Ik zou bijna denken dat jullie er bewust voor kiezen dat de klanten weglopen.  godverdomme 10 seconde wachten voordat ik op de kanaal kom.  waar zijn jullie me bezig.  ik verwacht op een financiële compensatie sinds de update .

Die financiële compensatie moeten we maar eens gezamenlijk organiseren. Er staat uitgebreid beschreven door kpn dat de updates niet deugen, dus dat biedt wel perspectief. 

Naar mijn beleving worden de problemen alleen maar erger. 


Vandaag maar eens gebeld met KPN Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan (snelheid van het menu :-(  Heb ik te horen gekregen dat ze "proberen” voor het eind van het jaar de nieuwe software klaar te hebben. Nog een paar weken lekker ergeren aan dit probleem. Is het nu echt zo moeilijk om de oude software terug te zetten?


Na twee keer opnieuw opstarten is het menu nog steeds super traag. KPN kan toch sneller opgelost worden!!!!!


Hier ook ontzettend traag sinds de updates.. Zeer frustrerend.. Zit er hard over na te denken om over te stappen.. 


Rijnate kan ik mij voorstellen,  maar dan verlies je sommige voordelen (problemen hebben ze bijna allemaal) Hoop dat het snel wordt opgelost,  anders zal ook ik als trouwe kpn klant ook op zoek gaan naar alternatieve tv en mobiele aanbieders....


Ongelooflijk wat traag... gelukkig niet de enige. Als het 1 januari niet is opgelost dan maar overstappen!


Normaal breek ik het gesprek af als Ziggo belt, maar vanaf nu ga ik toch eens luisteren. KPN is aan het pritsen!


Kunnen we niet terug naar het oude menu, dit is niet werkzaam, duurt 30 sec om een opname te kunnen starten!!!


Hi allen,

De vraag of we niet terug kunnen naar het vorige menu, horen we vaker. Dit is geen optie aangezien we niet alleen het menu aan hebben gepast, maar het hele iTV platform. Het vorige iTV platform stamde uit 2010 en beperkte de opties en mogelijkheden.

De traagheid van het menu wordt niet door alle klanten ervaren, waardoor het lastig was om de vinger op de zere plek te leggen. De oorzaak en oplossing zijn uiteindelijk gevonden en op 10 december is een update uitgerold waardoor de traagheid verleden tijd was. Helaas hebben terug moeten draaien aangezien er na de update andere problemen aan het licht kwamen. De ontwikkelaars zijn uiteraard met man en macht bezig om te kijken waar dit mis is gegaan, zodat in de -hopelijk nabije-  toekomst een nieuwe update uitgerold kan worden die de problemen oplost zonder ernstige bijwerkingen. In het topic over het nieuwe tv-menu wordt alle feedback verzameld en doorgestuurd naar die ontwikkelaars, daarnaast wordt het daar direct gedeeld als er nieuws is over wijzigingen en updates. Een goed topic dus om in de gaten te houden!


Ik ben benieuwd naar de oplossing van KPN en de planning? De traagheid die nu al ruim 2 maanden speelt is nog steeds niet opgelost. Best behoorlijk irritant aan het worden. En dan laat ik me nog niet uit over de ruim €70 aan abonnementsgeld. Dat is nu even niet meer waard. En best zonde, al jaren een tevreden gebruiker.  @Kpn , wanneer wordt dit opgelost en of is een overstap naar een andere provider een betere en snellere oplossing op relaxt tv te kijken zonder irritaties? Traagheid mag nu wel aangepakt worden. 


Het is nu 22-12-2020 en het MENU is nog STEEDS een SLAK…..

Na maanden nog niet beter geworden.

Even naar het menu kan ik intussen de hond even uitlaten...:zzz:


Hi @Paul050, @B.B.C. en alle anderen,

In het topic over het nieuwe tv-menu wordt alle feedback verzameld en doorgestuurd naar die ontwikkelaars, daarnaast wordt het daar direct gedeeld als er nieuws is over wijzigingen en updates. Ik sluit dit topic en verwijs jullie door naar het algemene topic over dit onderwerp!