Skip to main content

Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

Hi Thommus, welkom op het forum. 

Welke software update bedoel je hier precies? Heb je eventueel een linkje voor me? 


Hallo Alex, 

Ik heb een bericht gelezen op tweakers van kpn waarin staat dat de ontvangers en nieuwe menu software krijgen.  Ik heb verder ook geen informatie. 

 

Gr. Thommus.


Ok, heb je daar misschien een linkje van? Er is onlangs een update geweest, maar daarin is ook jouw ontvanger meegenomen. Onder de kap zijn er updates gekomen die inderdaad niet zichtbaar zijn. Er komt ook nog een update aan van de interface, ik herken alleen de door jou genoemde datum niet. Vandaar mijn vraag, misschien dat ik hier iets heb gemis, hehe. 


Deze Nieuwe userinterface Ontvangers?


Ik heb daar helaas geen linkje voor. 

 

Gr.


Dat is nog niet bekend zie deze reactie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/nieuwe-userinterface-ontvangers-492052#post929036


Ik heb daar helaas geen linkje voor. 

Gr.

Ik vind op Tweakers ook niet zo snel iets hierover, ik gok dat je de update van de interface bedoelt. Binnenkort zullen wij hier meer informatie hierover plaatsen naast wat we hier bekend hebben gemaakt. 


Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.


Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Wie zegt dat?

Ik heb nog nergens vernomen dat de ZTE ZXV8001 die update niet zou krijgen.


OUD, hij is nieuwe dan mijn decoder. 

Ik zie dat het die witte 4K decoder is.

Mijn decoder is 2K en dus ouder.

 


Ik verwacht dat de ZTE ZXV8001 gewoon die update krijgt bij deze update van Februari was de antieke Motorola ook nog meegenomen,zie Updates  voor Interactieve TV 2020


Ik kan dit nog niet met zekerheid bevestigen, die informatie heb ik nog niet. Wel weet ik dat we altijd een UI hebben gehanteerd voor alle types. 

Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Ik ben ook benieuwd hoe je hierop komt, zou je het willen toelichten?


Ik zie in deze nieuwe menu-schermen helaas nog niet de volgende dingen:

  1. Synchronisatie-knop
  2. Menu te bedienen met de gekleurde knoppen van de afstandsbediening.
  3. Prullenbak van verwijderde opnames.

(Zie mijn andere draadjes hierover.)

 


Ik zie in deze nieuwe menu-schermen helaas nog niet de volgende dingen:

  1. Synchronisatie-knop
  2. Menu te bedienen met de gekleurde knoppen van de afstandsbediening.
  3. Prullenbak van verwijderde opnames.

(Zie mijn andere draadjes hierover.)

 

Pak het vooral daar verder op, dat is niet het onderwerp van dit topic. :relaxed:


Pak het vooral daar verder op, dat is niet het onderwerp van dit topic. :relaxed:

Ik begrijp je reactie niet goed. Misschien was mijn post niet volledig, maar voor de duidelijkheid:

De 3 punten die ik noem zijn lang-gekoesterde wensen t.a.v. het menu v.d. tv-ontvanger. Ik had de goede hoop dat ik die terug zou zien in de nieuwe menu-schermen, maar helaas. Naar mijn mening past mijn bericht dus wel zeker in dit topic. 

 


Ik kan dit nog niet met zekerheid bevestigen, die informatie heb ik nog niet. Wel weet ik dat we altijd een UI hebben gehanteerd voor alle types. 

Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Ik ben ook benieuwd hoe je hierop komt, zou je het willen toelichten?

@Alex_P misschien moet je ff contact opnemen met @Paul_ ,die kan je vast meer vertellen. 


Ik kan dit nog niet met zekerheid bevestigen, die informatie heb ik nog niet. Wel weet ik dat we altijd een UI hebben gehanteerd voor alle types. 

Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Ik ben ook benieuwd hoe je hierop komt, zou je het willen toelichten?

@Alex_P misschien moet je ff contact opnemen met @Paul_ ,die kan je vast meer vertellen. 

Had de vraag al uitgezet voor het geval ik iets hier heb gemist. ;) 

 

Pak het vooral daar verder op, dat is niet het onderwerp van dit topic. :relaxed:

Ik begrijp je reactie niet goed. Misschien was mijn post niet volledig, maar voor de duidelijkheid:

De 3 punten die ik noem zijn lang-gekoesterde wensen t.a.v. het menu v.d. tv-ontvanger. Ik had de goede hoop dat ik die terug zou zien in de nieuwe menu-schermen, maar helaas. Naar mijn mening past mijn bericht dus wel zeker in dit topic. 

 

Dat snap ik. Wat ik ermee bedoel is dat dit topic en de vraag van de topic starter niet gaat over verbeterpunten van de interface of de interface zelf, maar over een update voor de ZVX 8001. Vandaar mijn verzoek om dat daar op te pakken. Dan kunnen we hier on-topic blijven, anders krijgen we dingen door elkaar heen. 


Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Er is hier nog niets over bekend gemaakt, dus ook ik ben benieuwd hoe je hier bij komt..?

Je kan de beschikbare info hier vinden: https://www.kpn.com/beleef/films-tv/tv-kijken-wordt-nog-eenvoudiger-met-het-nieuwe-tv-menu.htm

Er komt nog een artikel hier t.z.t. maar tot die tijd is het even afwachten. Geduld is een schone zaak.


Vanaf 17 maart wordt er nieuwe software geinstalleert op itv ontvangers, maar niet op ZTE  ZVX 8001 waarom niet? 

De ZTE  ZVX 8001 wordt als oud gezien en niet meer meegenomen in nieuwe GUI updates.

Wie zegt dat?

Ik heb nog nergens vernomen dat de ZTE ZXV8001 die update niet zou krijgen.

Iets met klok en klepel foutje aan mijn kant. Snel vergeten die opmerking.


alle verandering geen verbetering Dat oude menu terug. Dit nieuwe is voor oude ogen niet te lezen


alle verandering geen verbetering Dat oude menu terug. Dit nieuwe is voor oude ogen niet te lezen

Helemaal mee eens de nieuwe interface is echt een drama mijn ontvanger loopt er ook steeds op vast duurd lang met laden. Dit is geen vooruitgang.


KPN, leuk dat er een update is zodat we nu een vreselijk tv-menu hebben… echt wat een drama!!!


Tegen welke problemen loop je dan aan?


Het menu wordt heel langzaam geladen. Erg traag.

Ook als je op enter drukt, krijg je niet meteen de zender. Terwijl je die opzoekt met de pijltjes. Je moet dan naar play, die knop zit er dan boven. 

Niet logisch, lijkt mij. En jammer dat het traag is geworden.