Skip to main content

Komt de optie om programma's per zender verticaal te kunnen zien (zie bijlage) ooit weer terug want het huidige menu is echt een achteruitgang 

 

 

Is bekend. Zie punt 9. Nog niet afgewezen door het ontwikkelteam dus die wens is er voor de tv gids bij hen ook.

Zelf ben ik er inmiddels aan gewend. Gebruikte het op de Arris ook verticaal per zender.

TIP. Wil ik het nu alsnog verticaal dan gebruik ik gewoon even de gids in de KPN iTV app op mijn mobiel. Ook dan kan je opnames inplannen.


Nou, ik kan ook niet wennen aan horizontaal en hoop ook dat het verticaal weergeven snel terug komt.


Nou, ik kan ook niet wennen aan horizontaal en hoop ook dat het verticaal weergeven snel terug komt.

Ik gebruik die verticale gids juist nooit maar dat laat onverlet dat mijns inziens beide (horizontaal en verticaal) ondersteund zouden moeten worden.


Is bekend. Zie punt 9. Nog niet afgewezen door het ontwikkelteam dus die wens is er voor de tv gids bij hen ook.

Zelf ben ik er inmiddels aan gewend. Gebruikte het op de Arris ook verticaal per zender.

TIP. Wil ik het nu alsnog verticaal dan gebruik ik gewoon even de gids in de KPN iTV app op mijn mobiel. Ook dan kan je opnames inplannen.

@PeterG  dank voor de verwijzing naar de KPN Features Requests.  Over de iTV app…. dan moet je wel die app hebben/kunnen gebruiken en dat heeft/kan lang niet iedereen een daarvoor geschikte mobiel of wil die digitale mobiele wereld niet verder ingepusht worden. Toenemende gezondheidsproblemen van teveel digitale verplichtingen zijn al jarenlang maar al te bekend @Erik van KPN 


Is maar net hoe je het gebruikt. 

Hier geen (a) sociale media. Gebruik alleen WhatsApp. Toch handiger dan sms.

Verder email, bijna alleen voor het forum, en dit forum. 

Dus dat valt wel mee.

Verder de apps voor kpn tv voor de gids.

En videoland, Viaplay, NLziet, npo start, Netflix. Omdat ik die heb maar gebruik ze nooit. Alleen via de smart-tv. 

De app van npo teletekst op de telefoon wel dagelijks. Super makkelijk. Zelfs mijn moeder (85) vind dat makkelijker dan via de tv.


.


@PeterG   zitten we wat dat betreft op dezelfde lijn 💪  bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik geen iphone heb en er vanuit ging dat de iTV app wel voor een iPhone bestemd zou zijn maar had me daar nog niet in verdiept maar even gegoogled en zie dat die app ook voor android is. Was al bang dat ik een iphone zou moeten kopen, niet anti iphone maar heb een prima samsung. Ach ja, al doende leert men, in mijn geval dan ha ha


De app was er net even eerder voor Android (veel merken) dan voor iOS (alleen iPhone/Apple).

Android: downloaden vanuit de Google Play  Store.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg 


Heb gister bij m'n Arris ontvanger gewoon verticaal in kunnen stellen. Had de optie helemaal over het hoofd gezien in het instellingen-menu 🤦🏼


Oh, je hebt helemaal de nieuwe Sagemcom DIW7022 helemaal niet, @eric321 . Effe je type ontvanger vermelden maakt antwoorden makkelijker 😎

Bij de Arris (VIP2952 danwel VIP5202):

Je kunt instellen hoe de gids zich opent: direct verticaal of direct horizontaal.

Snel wisselen als de gids eenmaal open staat:

nogmaals op de knop gids druk voor verticaal ↔️ horizontaal wisselen.


@PeterG had geen idee dat er meerdere modellen waren maar bedankt voor de tip. Zal het type er in de toekomst bij zetten


Al veel vaker is er al verzocht om de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes. Ik zou dit verzoek vandaag graag nogmaals willen doen. Het overzicht in de gids nu lijkt en leidt nergens naar. Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?


Dit wordt door meerderen gedeeld, @GeoLee . Kennelijk minder eenvoudig dan het lijkt, want staat al tijd op de wensenlijst. Maar is niet afgeschoten door het ontwikkelteam. Dus wat niet is…

Gelukkig heb je in de TV+ box horizontaal wel wat ruimere tijd dan dat horizontaal in de oude boxen is.

Punt 9 : 

Zelf had ik in de Arris VIP2952 de gids initieel ook op verticaal staan. Maar vaak toch even switchen naar horizontaal om te zien wat er op dat moment op de andere zenders is.

Voor programmeren van toekomstige opnames is verticaal inderdaad veel handiger naar mijn mening.


Al veel vaker is er al verzocht om de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes. Ik zou dit verzoek vandaag graag nogmaals willen doen. Het overzicht in de gids nu lijkt en leidt nergens naar. Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?

 

Waarom reageer je in 2 topics met hetzelfde?

Zie ook hier. 


Reageer