Skip to main content

Interactieve tv werkt niet naar behoren  als je op 1 drukt springt deze naar kanaal 7. Opgenomen programs s vooruitspoelen en de boel loopt vast of als je naar spotify hebt geluisterd werken je opgenomen programs s niet meer goed niks gaat goed ook de aanleg van bekabeling in mijn Metermaß lijkt wel een spinnenweb de spin monteur loopt weg en geeft aan dat hij er niks aan kan doen  ben altijd al bij kpn geweest dus ze hebben dingen zelf zo rommelig aangelegd dat je de bomen door het bos niet meer ziet zou  fijn zijn als alles in mijn Metermaß eens netjes word aangesloten alvast bedankt ik geef ⭐️1 ster kpn. Elke keer werkt er weer iets niet met interactieve tv  raadsel hoezo snelle glaskabel welke wij sinds kort hebben gekregen 

Hoi @Kynaeric11 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat jouw itv niet goed werkt/reageert? Heb jij de tuner als een gereset

Kun je een foto plaatsen van de meterkast? Als het goed is laat de monteur, na zijn werkzaamheden, een bon tekenen. Hierin geef je aan dat je tevreden bent met de installatie.

Ik wil graag even met eigen ogen bekijken hoe de monteur het heeft achtergelaten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.