als ik menu indruk krijg ik deze actie is niet beschikbaar en na het rizetten krijg ik een fout melding die hier niet bekent is wie helpt mij
als ik menu indruk krijg ik deze actie is niet beschikbaar en na het rizetten krijg ik een fout melding die hier niet bekent is wie helpt mij
Hi
beste Ron, hij doet het weer wel jammer dat het antwoord zolang heeft moeten duren, waarom kunnen we niet meer chatten met een medewerker? dan was het probleem veel eerder opgelost.
Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het probleem is opgelost. We handelen topics af op volgorde van binnenkomst. Op dit moment is het erg druk, waardoor het langer kan duren voor je een reactie krijgt. Mijn excuses hiervoor. Mocht je graag sneller en direct contact willen, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). Eventueel kun je ons ook via een chat bereiken. Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link. Als je vervolgens kiest voor een onderwerp en dan klikt op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact', dan krijg je de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.