Skip to main content

Hallo allemaal,

wij hebben in de woonkamer 1 tv Loewe van 10 jaar oud en in de slaapkamer  1tv Philips 2jaar oud. en 2 tv ontvangers. 

Nu is het geval dat sinds een paar dagen de tv in de slaapkamer een ander menu heeft dat is vernieuwd en in de woonkamer nog het oude menu weergeeft. 

De vraag die wij hebben is; Is onze woonkamer tv. te oud voor het nieuwe menu? of is er iets anders aan de hand.

Met belangstelling wachten wij op antwoord in deze.

Met vriendelijke groet, Monocle.

Welkom op het forum.

Ik denk dat op de ene decoder al het nieuwe menu staat.

Op de andere komt deze dan ook z.s.m.

Zie ook hier.


Dank je wel voor het verhelderende antwoord.  Heb even de link gevolg en alles is duidelijk, nogmaals heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Monocle.


Hi @Monocle, welkom op ons forum. Ik zie dat @joop2011 jouw vraag inmiddels heeft beantwoord. Het lijkt er inderdaad op dat een van de tv-ontvangers het nieuwe menu al heeft en dat de andere nog het oude menu heeft. Doorgaans krijgen alle tv-ontvangers die onder het abonnement vallen tegelijkertijd het nieuwe menu. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt.  Zou je jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Beste Ron, gegevens aangepast en bedankt voor de info. Weet niet of het volledig genoeg is zo, maar dat lees ik dan wel.

Fijne middag,

Met vriendelijke groet,

Dick Koppenol.


Dank je wel voor het seintje. Hiermee heb in inderdaad de situatie kunnen controleren. Ik zie dat je 2 dezelfde type ontvangers hebt. Dit maakt het vreemd dat de ene wel het nieuwe menu heeft en de andere (nog) niet. Zou je de tv-ontvanger, waarop je het oude menu nog ziet, kunnen resetten?  Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Goedemorgen Ron,

Het probleem is opgelost nadat de tv-ontvanger is gereset.

Bedankt voor de hulp in deze en een hele fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Dick Koppenol.


Reageer