Skip to main content
Vraag

Merk geen verschil in geluidsinstellingen met de Soundbox

• April 30, 2025
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds een paar dagen de soundbox.ik merk geen verschil met de verschillende geluidsinstellingen.mijn Samsung soundbar geeft nog beter geluid dan de soundbox.denk dat het komt omdat mijn tv te oud is.heb ook geen toegang tot bepaalde functies zoals geluid testen,geavanceerde geluidsinstellingen etc .of het wordt een nieuwe tv of de soundbox gaat retour.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi ​@savage, fijn dat je je feedback over de Soundbox met ons deelt!

Je geeft aan dat jouw soundbar een beter geluid heeft: de Soundbox is ook niet per se bedoeld om dan voor nóg beter geluid te zorgen. Het is juist prettig voor mensen die géén soundbar hebben. Of bijvoorbeeld op de slaapkamer, in de serre, op zolder, waar het geluid nu van de tv komt. Is er nog een andere ruimte in huis waar je een tv hebt staan? Wellicht zou je 'm daar neer kunnen zetten. 

Wel ben ik nog even benieuwd wat je bedoelt met ‘ik merk geen verschil'? Als je tussen de verschillende geluidsmodi schakelt, dan merk je geen verandering in het geluid?

• Auteur
  • Helper
  • April 30, 2025

Dus je hebt er niks aan want zelfs zonder de soundbox is het geluid hetzelfde op mijn tv .en waarom kan je het geluid niet testen dan en doet geavanceerde geluidsinstellingen dan niks? En aan geluids modus heb je dus niks..… merk geen verschil tussen movie of sport het klinkt allemaal hetzelde

Uiteindelijk zonde van je geld want het voegd geen meerwaarde toe aan het televisie kijken 

Rocky912
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 30, 2025

Dof geluid zonder hoge tonen! Idd geen verschil te horen met instellingen. 

Jasper van KPN
Moderator

Welke instellingen heb je precies geprobeerd daarbij @Rocky912? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer details nodig.

Heb je daarbij alle opties geprobeerd @savage? Je noemt Movie en Sport, had je Voice of Voice Center bijvoorbeeld ook getest om te kijken wat het verschil is?

• Auteur
  • Helper
  • May 5, 2025

Alle instellingen geprobeerd merk geen verschil.tevens is de probleem oplosser voor geluid ook verdwenen.daarnaast zijn de kleuren ook minder dan als ik via de app op mijn Chromecast kijkt is de kleur veel beter.op de soundbox zijn de kleuren flets en vaal.ik kijk het nog ff aan want kan pas de 25 e mijn abo weer aanpassen.. voor mijn gevoel worden er heel veel weer retour gestuurd als ik alle forums mag geloven.

Rocky912
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 5, 2025

Toegegeven draag ik hoortoestellen, maar bij de vorige tv ontvanger met geluid van de tv had ik nergens last van. De bass is goed, maar mis de hogere tonen, een soort equalizer zeg maar om af stellen. Dit vooral met praatprogramma's.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik lees in een ander topic dat je de Soundbox inmiddels retour hebt gestuurd ​@savage. Jammer, maar bedankt voor het delen van de feedback! 

​@Rocky912 Zou je een eigen topic aan willen maken? Als je daarin ook meteen wilt benoemen welke instellingen je allemaal precies al getest hebt dan kunnen we het daar verder met je oppakken. 🙂