Skip to main content
Beantwoord

Mesh Wifi (Linksy Velop) geeft foutmelding 3025 op ontvanger

  • February 3, 2020
  • 6 reacties
  • 281 keer bekeken

Heb al even gesnuffeld in het forum op dit probleem. Is de conclusie nu definitief dat dit niet op te lossen is. Dat er hoe dan ook toch een bedraade verbinding nodig is tussen settopkastje en de experia? 

Erg benieuwd!

 

Beste antwoord door Robburt

Dank Bart. Ik kreeg het inderdaad niet opgelost. Ik heb nu naast de acces points (voor wifi in huis werken die prima) een Moca-set ingezet. Er ligt hier namelijk wel een coaxkabel tussen meterkast en woonkamer. En dat werkt tot nu toe zeer bevredigend; geen foutcodes of korte onderbrekingen meer. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 3, 2020

Wat mij betreft is het antwoord ja. Draadloze verbindingsets kunnen werken maar zodra er enige ruis op het electriciteitsnetwerk is beginnen de problemen. 


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 3, 2020

als bedraad aansluiten IS  het beste die dingen op het stroom net geeft altijd storing. Ikzelf heb als bedraad werkt perfect. 👍😀


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2020

Het punt is: ik hàd een verbindingsset via het stroomnet - en inderdaad: dat geeft veel storing.  Omdat bedraden in mijn huis moeilijk is (natuurlijk is dat altijd beste oplossing), stapte ik over op Linksys Velop. Kan nu prima tv-kijken, alleen bij terugkijken en opnemen krijg ik die foutmelding 3025. Grrr!   

Iemand een oplossing? 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 5, 2020

Hoi @Robburt, via een kabel zal ik zeker aanraden. Via WiFi door middel van acces point is wel mogelijk weet ik van ander klanten, maar zal ik niet adviseren. Er zijn wel klanten waarbij het gelukt is, zie bijvoorbeeld dit topic. Alleen dit kunnen wij niet garanderen. En daardoor kan het zijn dat je tegen dit soort problemen oploopt. Of je het zo ook daadwerkelijk opgelost krijgt, ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar je weet het nooit. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 5, 2020

Dank Bart. Ik kreeg het inderdaad niet opgelost. Ik heb nu naast de acces points (voor wifi in huis werken die prima) een Moca-set ingezet. Er ligt hier namelijk wel een coaxkabel tussen meterkast en woonkamer. En dat werkt tot nu toe zeer bevredigend; geen foutcodes of korte onderbrekingen meer. :relaxed:


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 6, 2020

Dat is een mooie oplossing. :) Fijn dat het nu weer helemaal werkt zoals je zou verwachten. :) 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.