Skip to main content

Ik ben nu 2 maanden klant bij KPN en elke dag heb ik gedonder met de tv.

hij start niet op, blijft stilstaan en hapert.

Je kan nergens je klacht bij hun kwijt en ik heb nu al spijt dat ik ooit overgestapt ben.

Als iemand weet hoe ik kan doordringen bij deze lui wil ik het graag weten want ik wil er zo snel mogelijk weer vanaf.

ze leveren niet de kwaliteit waar ze zo mee pronken.

een waardeloos bedrijf

Zet u hem elke keer helemaal uit? Normaal gesproken blijft de box aan. Dan hoeft die niet op te starten.


hij staat normaal op stand-by.

elke keer moet ik opnieuw opstarten, wordt er gek van.

ben het zat om elke keer de ontvanger opnieuw op te starten


Hi @Peeke1969 en welkom op het forum! 

Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met je diensten. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 
Je kunt ons trouwens ook bereiken via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, mocht je telefonisch contact prettiger vinden.

Mocht contact via het forum ook goed zijn, wil je dan laten weten wat je verder al geprobeerd hebt om TV goed te laten werken, naast het herstarten van de ontvanger? 
Ook ben ik benieuwd hoe je ontvanger aangesloten is op je modem. Loopt er een internetkabel rechtstreeks van je tv-ontvanger naar je modem toe, of zit er nog andere apparatuur tussen? 

Ik hoor het graag! 


Ik maak verbinding via het stroomnet. 

Ik moest vandaag weer alles opnieuw opstarten en wordt er doodmoe van.

Kun je me vertellen hoe ik van KPN af kom?

Ik heb  er totaal gen vertrouwen meer in.

Als dit nog een jaar zo doorgaat donder ik alles bij jullie door de brievenbus 


Je gebruikt een draadloze verbindingsset dus als ik het goed begrijp? Wat als je de ontvanger tijdelijk rechtstreeks aansluit op je modem met een internetkabel? Puur om te testen hoe het dan gaat. 

Ook kun je de TV+ Box via de wifi aansluiten, als een kabel niet lukt. Zou je dat eens willen proberen?

Gezien je net 2 maanden klant bent zal opzeggen niet lukken als je een jaarcontract hebt afgesloten, dus hopelijk kunnen we dit toch oplossen. 🙂 Zoals eerder gezegd, bellen kan ook altijd! Mocht je sneller of telefonisch contact prettiger vinden.

Je kunt ons trouwens ook bereiken via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00

 


Je gebruikt toch niet dit soort dingen hoop ik?

 


hij staat normaal op stand-by.

elke keer moet ik opnieuw opstarten, wordt er gek van.

ben het zat om elke keer de ontvanger opnieuw op te starten

Ik had ook soortgelijke problemen, bij mij hielp het uitzetten van de energie-besparingsmodus van de ontvanger.


ik had bij mijn vorige provider totaal geen problemen en had ik dezelfde aansluiting en die leverde ook via het KPN netwerk.

nu ik klant ben bij KPN heb ik echt elke keer/dag als ik de tv aanzet geen/stilstaand beeld.

jullie kunnen toch op afstand zien dat ik elke keer de boel moet resetten.

los het eens op, ik ben er helemaal klaar mee


Gebruikt u die dvs nog steeds??


Ik had de boel bij de vorige provider op dezelfde manier aangesloten e  toe  werkte alles goed

 


Ik had de boel bij de vorige provider op dezelfde manier aangesloten e  toe  werkte alles goed

 

Hallo @Peeke1969 zoals je via onderstaande tabel kunt zien, worden DVS’en niet ondersteund bij deze box:

 


Het gebruik van draadloze verbindingsets wordt steeds moeilijker.  Het electriciteitsnetwerk is overbelast en dat geeft problemen voor de dvs. Het mooie van de nieuwe box is dat die ook op wifi kan. Dat scheelt veel werk.  Heeft u dat al geprobeerd?


Ik had de boel bij de vorige provider op dezelfde manier aangesloten en  toen  werkte alles goed

 

 

@Peeke1969 

De nieuwe DIW7022 werkt niet (goed) met een DVS.

Een DVS is ook eigenlijk een onding.

Ze gebruiken veel energie (volksmond stroom).

Door de steeds grotere verstoring op het net, werken ze ook steeds minder goed of helemaal niet.

 

De DIW7022 werkt ook via WIFI.

Als je de Box12 hebt, werkt hij zelfs perfect via WIFI.Â