Skip to main content

Met regelmaat gaat het beeld op zwart voor 1 seconde van de tv. En geen geluid. Toshiba tv..

Waar ligt dat aan de tv ontvanger, HDMI kabel of tv?.

@EricH007 Hier zijn meer meldingen van:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234?postid=1256987#post1256987


Ha @EricH007, het klopt helemaal wat Katana zegt! We zitten momenteel in de uitrol van een update. Ik weet niet zeker of het daarmee verholpen is, maar ik hoor het wel graag van je of je hier in de aankomende dagen nog steeds tegenaan loopt. Je kunt dit dan het beste doorgeven in het topic waar hierboven naar gelinkt wordt. Zo bundelen we alle feedback en geven dit in één keer door naar de betreffende afdeling. 


Hoi is dit geholpen ? Was de probleem bij jou tv of kpn ontvanger ? Sinds 2 dagen heb ik hetzelfde namelijk 


@Izabella23 ik denk dat je de hdmi-kabel moet checken. Zou je eens een hdmi-kabel willen aansluiten van het type 2.1?


Hoi is dit geholpen ? Was de probleem bij jou tv of kpn ontvanger ? Sinds 2 dagen heb ik hetzelfde namelijk 

Ja een andere HDMI gebruikt op aanraden van KPN, en dat werkte.


Hoi is dit geholpen ? Was de probleem bij jou tv of kpn ontvanger ? Sinds 2 dagen heb ik hetzelfde namelijk 

Ja een andere HDMI kabel gebruikt op aanraden van KPN, en dat werkte.

 


Hoi is dit geholpen ? Was de probleem bij jou tv of kpn ontvanger ? Sinds 2 dagen heb ik hetzelfde namelijk 

Ja een andere HDMI  kabel gebruikt op aanraden van KPN, en dat werkte.

 

Â