Skip to main content

Vanwege een interne migratie bij jullie, heb ik geen ESPN. Wanneer denken jullie dit opgelost te hebben?

Hoi @Thomas1908, welkom! Jij hebt ESPN als KPN Compleetvoordeel? Dan is dit inderdaad een gevolg van een migratie waarbij we je gehele abonnement en aansluiting omzetten naar een ander systeem. Hierbij denkt het systeem dat de Compleet- en Husselvoordelen bijhoudt dat je hier geen recht op hebt. Dat is natuurlijk niet het geval, dus er wordt ook aan gewerkt om dit z.s.m. te herstellen. 

Als jij ESPN als regulier betaald pakket actief hebt, dan is waarschijnlijk wat anders aan de hand. In dat geval, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijk ik het na. 


Helaas, Ziggo komt morgen 


De problemen zijn opgelost door een fantastische medewerkster van back-Office. Waren alle medewerkers op de klantenservice maar zo betrokken. Daar mag het level echt omhoog. Ziggo gaat weer retour gelukkig, want ik heb er niets mee.


Goed om te horen dat het opgelost is, Thomas! Fijn dat de back office dit kon herstellen. Dat geeft ook aan dat het niet iets was dat ‘zo maar’ opgelost had kunnen worden. De back office is nodig als het iets is dat de front office (de medewerkers die je aan de telefoon of via de chat spreekt) het niet zelf kunnen verhelpen. Dat heeft dan niet zo zeer te maken met dat zij niet betrokken zijn, maar dat ze er daadwerkelijk niets aan kunnen doen. Dan is het toch echt afwachten op de back office. Ik ben blij te horen dat het daar ook verholpen is :)


Wederom hetzelfde gelazer als 2 weken terug. Ben der nu klaar mee. Niemand weet wat, niemand kan wat, kortom men doet maar wat. Van het kastje naar de muur, vervolgens gooit de KPN medewerker het over de schutting naar zijn collega.


Ai, dat is naar, Thomas 😞 Zoals ik in mijn eerdere reactie aangaf, als het een complexer probleem is, dan kunnen we het helaas niet altijd per direct oplossen. Ik zie dat ESPN inmiddels per gisteren weer hersteld is. Heb je de zender nu ook weer zichtbaar?