Skip to main content

Mijn probleem is dat ik mijn KPN abonnement (Internet, TV en Mobiel) niet kan uitbreiden met het extra pakket Duitse zenders. Wanneer ik deze toevoeging wil doorvoeren via de tv, krijg ik sinds gisterenavond voortdurend de melding dat bestellen en toevoegen van zenderpakketten niet mogelijk is "wegens geplande werkzaamheden aan onze systemen”. Mij is niet duidelijk welke werkzaamheden hiermee bedoeld worden en waarom dit allemaal zo lang duurt en hoe lang het nog gaat duren? Het doorvoeren van de toevoeging via Mijn KPN lukt evenmin. Ook daar krijg ik melding dat bestellen van nieuwe zenders niet mogelijk is. Volledigheidshalve merk ik nog op dat wij al sinds circa zes jaar een KPN-abonnement hebben (vier jaar in onze voormalige woning en sinds ruim twee jaar in onze huidige woning). Ik maak die laatste opmerking omdat ik  het eventuele antwoord "dit heeft te maken met migratie van Telfort naar KPN” bij voorbaat niet kan volgen. Ook omdat ik niet vooraf ben geïnformeerd over “de geplande werkzaamheden aan onze systemen”. Als die werkzaamheden zijn gepland, mag ik toch verwachten dat KPN mij vooraf daarover informeert en ook over eventuele gevolgen zoals bijvoorbeeld het kennelijk tijdelijk niet kunnen uitbreiden van de zenderpakketten door de klant. Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

Sinds donderdag 12 augustus probeer ik vvia de tv en ook via Mijn KPN het zenderpakket Duitse Zenders toe te voegen aan ons KPN-abonnement (Internet, TV en Mobiel). Steeds krijg ik echter de melding dat het bestellen/wijzigen van een zenderpakket niet mogelijk is "vanwege werkzaamheden aan onze systemen”. De foutmelding heeft in het jargon van KPN de code wgd-409.

Wij hebben al meer dan zes jaar een KPN-abonnement. Ik begrijp niet waarom de belemmering om een extra zenderpakket te bestellen zo lang voortduurt. Dit hebben wij bij KPN nog niet eerder meegemaakt. Graag een oplossing voor ons probleem of geef in elk geval duidelijke uitleg over wat er aan de hand is. 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @jbarnhem , voor een snelle(re) oplossing kun je gratis bellen met 0800 0402 en zij kunnen dan meteen in orde maken wat je wilt.

Succes.

 

 

Admin: meeverplaatst


Hoi @jbarnhem, welkom bij ons op het forum. Je had 2 topics over hetzelfde aangemaakt, zoals je ziet heb ik ze samengevoegd tot 1 topic. Als het druk is kan het langer duren voordat we je kunnen beantwoorden, door nog een topic aan te maken wordt het verwarrend doordat je op 2 plekken antwoorden kunt krijgen. Zo blijft alles op 1 plek en overzichtelijk.

Als je het zenderpakket niet kunt wijzigen na de technische migratie van Telfort naar KPN kan het zijn dat die migratie nog niet volledig is afgerond. Het systeem kan 1 wijziging tegelijkertijd verwerken, dus als er eentje openstaat kan er geen nieuwe gestart worden. Of dat ook echt het geval is weet ik niet, ik heb geen gegevens van je. Je kunt bellen zoals Jan al noemt, of jouw gegevens volledig op je forumprofiel invullen en dan kijk ik met je mee als je daarna hieronder een seintje geeft.