Skip to main content

Ik heb 3 A.B. van KPN en 1 werkt niet op mijn ontvanger wel op de TV, 

De andere 2 doen het wel, ik heb er nieuwe batterijen in gestopt maar dit maakt ook niks uit.

Dit is al eerder gebeurt in het begin, en nu weer, hoe reset je de A.B.?

 

 

@renkui

Ik adviseer jou om die niet werkende afstandsbediening gratis om te wisselen. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Is dat een Arris 5202 ?

Alle geheel witte ab’s zullen het moeten doen op

Arris vip2952
Arcadyan hmb2260
Motorola ontvangers.

De Arris vip5202 heeft een ab met zwarte onderplaat.


Hi @renkui,

Als je een Arris 5202 in gebruik hebt, met een bluetooth afstandsbediening, kan het zijn dat je de afstandsbediening opnieuw moet koppelen aan de ontvanger waar je hem voor wilt gebruiken! Dat kan als volgt: 

  • <cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken
  • Daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer)

Daarna zou de afstandsbediening gekoppeld moeten zijn. Mocht het niet lukken, dan kan je de afstandsbediening ook resetten en het daarna nogmaals proberen: 

  • <rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood)
  • OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)

     

Kan je de afstandsbediening weer gebruiken voor de Arris @renkui? Ik ben benieuwd! :grinning:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


Sorry voor mijn late reactie, maar als ik dit doe lijkt het te werken, maar na 2 knopjes te hebben ingedrukt doet hij het niet meer. :thinking:


Ja het is na 3x gelukt door de rode en blauwe knopjes 3sec in te drukken daarna gaan de 2 ledjes branden en daarna op ok klikken. Kreeg daarna ook gelijk een update. Top bedankt. 


Ah super, top dat het is gelukt! :smiley: