Skip to main content

Goedemorgen allemaal! Ik heb sinds gisteren tv van kpn en dus alles netjes geïnstalleerd.  Gisterenavond kpn knop gedrukt ipv tv knop en nu werkt de AB niet volledig meer. Wat wel werkt is het aan en uit zetten, en de volume knoppen.  Wie kan mij helpen🙏

U gebruikte de witte afstandsbediening van KPN? Daarop drukt u dan nogmaals de KPN knop in ... lijkt mij.


Helaas werkt dat niet


Ok. Wat ziet u op het scherm? Niets? Zwart? Sneeuw? 

Er zit op de afstandsbediening ook een "source" knop. Onder de 7 denk ik. Krijgt u daar reactie van als u die een paar keer indrukt?


Wat als je de afstandsbediening reset en daarna opnieuw instelt.?

Een reset doe je zo:

Druk rood en blauw in en daarna op OK.

Na het resetten stel je hem opnieuw in.


Ik heb met een medewerker vd kpn aan de telefoon gezeten en wat blijkt... verkeerde AB.  Nu hopen dat het morgen wel weer lukt.

Bedankt voor het meedenken👍


Ik heb met een medewerker vd kpn aan de telefoon gezeten en wat blijkt... verkeerde AB. 

Ik betwijfel is dat echt de oorzaak van het probleem is. Elke witte afstandsbediening van KPN hoort op elke ontvanger van KPN gewoon te functioneren. 

U heeft nu waarschijnlijk een ontvanger met Bluetooth ondersteuning. En een afstandsbediening zonder Bluetooth ondersteuning. Vermoed ik.

Maar dat moet geen probleem zijn. Want die ontvanger met Bluetooth ondersteuning kan ook overweg met de "oude" afstandsbediening die op infrarood werkt.