Skip to main content
Beantwoord

Mijn afstandsbediening werkt niet meer, wat te doen?

• March 2, 2026
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb de batterijen gecheckt, de afstandsbediening gereset en ook opnieuw gekoppeld. Met mijn ‘oude’ originele afstandsbediening krijg ik wel beeld, maar dus niet met de KPN-afstandsbediening. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Peter_Wijngaarden ,

Nieuwe afstandsbediening instellen?

Zo gauw je jouw nieuwe afstandsbediening in huis hebt, moet je 'm nog wel even instellen. We helpen je hier op weg met koppelen van jouw afstandsbediening.

Indien oudere ontvanger:

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

bron: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2026

Hallo ​@Peter_Wijngaarden ,

Nieuwe afstandsbediening instellen?

Zo gauw je jouw nieuwe afstandsbediening in huis hebt, moet je 'm nog wel even instellen. We helpen je hier op weg met koppelen van jouw afstandsbediening.

Indien oudere ontvanger:

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

bron: 

Hij doet 't weer! bedankt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Peter_Wijngaarden! Wat fijn dat het weer werkt en welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denkt iedereen graag even mee :-) . Ik wens je een fijne avond en als we nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan weten!