Skip to main content

Kabeltje van diggitenne antenne defect

Hallo @Marion Vdberk ,

Een moderator gaat jou een nieuwe binnenantenne sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hallo @Marion Vdberk! 
Wij kunnen inderdaad de antenne incl. kabeltje voor je vervangen. Brandt het lampje niet meer van de kabel?
Een reactie kan hier wel even op zich laten wachten. Je kunt ook bellen met onze klantenservice (0800-0402). Mijn collega's helpen je dan direct. 
Mocht je geen haast hebben, vul dan je gegevens in je profiel. Noordzee verteld al welke gegevens we nodig hebben:blush:. 

Hoor graag van je


@Marion Vdberk 

Lisa gaat jou een nieuwe binnenantenne sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


We hebben niets meer van je gehoord @Marion Vdberk, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag:blush: