Skip to main content

Mijn Arris vip 2952 is defect en is niet meer te resetten en te updaten, hoe krijg ik een vervanger of nieuwe?? Heb al van alles geprobeerd maar het gaat niet lukken. mvg Watson

Beste @Watson1 

Wat vervelend dat de tv ontvanger defect is, hoeveel TV ontvangers Heb je? Het kan ook zijn dat de stroomadapter defect is, zou je de stroomadapter van jou (eventueel) andere tv ontvanger eens willen aansluiten aan jou (defecte) tv ontvanger. Mocht de tv ontvanger het dan wel doen, dan hoeft KPN alleen bij jou de stroomadapter te vervangen.


Hoi Dennis ik heb drie ontvangers, ik heb de kabels en stekkers al uitgewisseld en kwam tot de conclusie dat de ontvanger op de andere stekkers enz. een storing geeft. Op de twee andere aansluitingen is dat niet zo. Ik loop nu een week of twee ermee te stoeien, stekkers, imperiabox en al het andere resetten en stekker erin stekker uit. 


Nu net alle kastjes met elkaar uitgewisseld, met de draadloze stekkers nu op twee tv's haperend en stilstaand beeld code 400 dat de stekkers verbinding weg is. Ik heb de stekkers ook al ge-updatend via de pc maar dat was goed, begin er nu de balen van te krijgen.


Hoi @Watson1, welkom hier. 

Een ontvanger geeft dus problemen. Nu heb je alles omgewisseld en loopt alles in de soep begrijp ik. Als ik nog wat kan betekenen hier in wil ik je vragen jouw profiel in te vullen. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Graag ontvang ik dan ook de laatste drie cijfers van het serienummer onderop de ontvanger.Â