Skip to main content

De TV ontvanger start niet meer op. Hij blijft hangen op 85% na de herstart. Vervolgens komt er een menu dat er een software update is. Dit proces heb ik meerdere keren herhaalt omdat er wellicht meerdere software updates te installeren zijn. Geen resultaat. Ik wil mijn tv ontvanger dus omruilen.

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


De ontvanger is met een kabel verbonden met het modem. 


Hi @WillemFrederikJV! Hoe lang is de tv-ontvanger al niet meer gebruikt? Als deze lange tijd niet aangesloten is geweest is het niet meer mogelijk de meest recente software binnen te halen. Meestal is deze tijd een half jaar. 

Als dit het geval is vul dan je profiel in. Dan doe ik de aanvraag voor je. Wel is het in dit soort zaken sneller 0800-0402 te bellen. Wil je hier laten weten wat je keuze is?

Heeft de tv-ontvanger in de afgelopen maanden nog wel gewerkt, kijk dan eerst of de kabel nog internet geeft. Door er bijvoorbeeld een laptop of computer op aan te sluiten. 


Beste Bram, dank voor je reactie. Gisteren is na een actie via 0800-0402 een nieuwe ontvanger gearriveerd. Die gaf aanvankelijk dezelfde problemen maar na de tip om de glasvezel voeding 10 minuten te onderbreken was het probleem opgelost.