Skip to main content

Beeld tv’s blijft stilstaan. Zappen naar een andere zender werkt ook niet. Geeft foutcode 301 aan. Dit heb ik sinds twee dagen!!!!

experia box en tv zender uit en aangezet. Ander HDMI kabels geprobeerd. Helaas zonder resultaat!

 

wat te doen

Welk type ontvanger heb je en zijn ze rechtstreeks aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloos verbindingsset?


Experiabox V10 en een zwart kastje (tv ontvanger). Hmb2260v2


Geen switch of verbindings set ertussen


Het lijkt erop dat de ontvangers de software niet goed hebben geladen. Heb je ze al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


hoe dat moet lees je hier https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Ja gedaan. terug naar fabrieksinstellingen werktook niet. 


Ik krijg iedere keer de melding zap over naar een andere zender en terug. Ook dit werkt niet...


Dat is toch wel vreemd hoor. Meer kan je zelf niet doen. Ik ben bang dat je moet wachten op een medewerker. Die pakt dit vanzelf op maar kan wel een paar dagen duren.


Dank voor je hulp Joep.


Nu maar wachten op een KPN medewerker, dit valt nog niet mee....


je kan ook bellen met de klantenservice 0800-0402. tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je; ik wil een medewerker spreken. Maar je moet wel net het geluk hebben dat je de goeie medewerker treft….


Hoi @Aad55 .  Heb je nog contact gezocht? En is er een oplossing gevonden?

Zo niet, laat het mij weten.


Wel contact gezocht, niet opgelost. Waardeloze servicedesk. Oplossing: andere provider zoeken.

30 jaar klant en niet naar tevredenheid worden geholpen, grrr


Hoi @Aad55 . Dat is wel heel drastisch. Misschien kan ik je verder helpen.

Ik wil graag de lijn doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.