Skip to main content
Beantwoord

mijn beide tv’s haperen, beeld blijft stilstaan

  • June 5, 2020
  • 15 reacties
  • 209 keer bekeken

Beeld tv’s blijft stilstaan. Zappen naar een andere zender werkt ook niet. Geeft foutcode 301 aan. Dit heb ik sinds twee dagen!!!!

experia box en tv zender uit en aangezet. Ander HDMI kabels geprobeerd. Helaas zonder resultaat!

 

wat te doen

Beste antwoord door Aad55

Wel contact gezocht, niet opgelost. Waardeloze servicedesk. Oplossing: andere provider zoeken.

30 jaar klant en niet naar tevredenheid worden geholpen, grrr

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

Welk type ontvanger heb je en zijn ze rechtstreeks aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloos verbindingsset?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Experiabox V10 en een zwart kastje (tv ontvanger). Hmb2260v2


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Geen switch of verbindings set ertussen


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

Het lijkt erop dat de ontvangers de software niet goed hebben geladen. Heb je ze al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Ja gedaan. terug naar fabrieksinstellingen werktook niet. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Ik krijg iedere keer de melding zap over naar een andere zender en terug. Ook dit werkt niet...


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

Dat is toch wel vreemd hoor. Meer kan je zelf niet doen. Ik ben bang dat je moet wachten op een medewerker. Die pakt dit vanzelf op maar kan wel een paar dagen duren.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Dank voor je hulp Joep.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

Nu maar wachten op een KPN medewerker, dit valt nog niet mee....


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

je kan ook bellen met de klantenservice 0800-0402. tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je; ik wil een medewerker spreken. Maar je moet wel net het geluk hebben dat je de goeie medewerker treft….


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Aad55 .  Heb je nog contact gezocht? En is er een oplossing gevonden?

Zo niet, laat het mij weten.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • June 13, 2020

Wel contact gezocht, niet opgelost. Waardeloze servicedesk. Oplossing: andere provider zoeken.

30 jaar klant en niet naar tevredenheid worden geholpen, grrr


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Aad55 . Dat is wel heel drastisch. Misschien kan ik je verder helpen.

Ik wil graag de lijn doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.