Skip to main content

lees net stopzetten ondersteuning motorola en daarmee geen tv meer kunnen kijken, nou dat kan ik dus ook niet met de hmb2260, deze blijft hangen op 70%, alles al geprobeerd oa mbv de klantenservice. en dus vraag ik me nu af of deze ontvanger en mijn oude tv, die het overigens tot vorige week nog prima deed met de motorola, niet met elkaar overweg kunnen, en of er een oplossing is zonder dat ik een nieuwe tv hoef te kopen. 

@japh ziet u op het tv scherm helemaal niets? Ook niet dat ie tot 70% gaat? Heeft u onderstaande al geprobeerd?

 


software verwijderen heb ik geprobeerd, maar blijft ook daarna hangen op 70%. Scherm doet het, daar zie ik ook die 70% staan, op de ontvanger staat dan trouwens 75P, Alles is bekabeld, ook al verschillende kabeltjes geprobeerd, glasvezel aan/uit, experia box aan,uit/reset, ontvanger aan/uit/reset, ik weet het even niet meer, en de drie personen vd klantenservice ook niet. 


Bel nog een keer met de klantenservice 0800-0402. Vrijwel zeker os de ontvanger kapot. Dring aan op een andere.


Hi @japh! Vervelend dat het niet lukt tv te kijken. Ik wil met wat ik in dit topic zie graag de ontvanger vervangen voor je. 

Heeft de klantenservice de tv-onvanger al vervangen? Zo niet, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan maak ik het in orde. 🙂


had wat voeten in de aarde, maar de tv werkt weer. Lang verhaal kort: oude ontvanger handmatig afgemeld in de kpn winkel, geen nieuwe ontvanger weer mee, werkte toch nog niet. vandaag de ontvanger alsnog  ingeleverd bij de kpn winkel en een andere meegekregen, nu eindelijk weer een werkende tv. Dank Bram voor je reactie, tv ontvanger vervangen had dus idd resultaat (en ms icm het afmelden vd oude ontvanger). 

 


@japh super dat alles weer werkt! Ik sluit het topic. 🙂